Buns "Sinabon": ricetta

Cinnamon rolls "Sinabon" (o "Cinnabone") sò oghji una famiglia di cunfisazione famosa, chì mostra una tendenza per espansione, sopramente in u Mediu Oriente. A Cumpagnia tene 1.100 cafe-bakeries in più di 50 paesi. Clàssic «Sinabon» cun canella hè quarchi cosa cum'è un rollu di pasta cù fette è furnitu, servitatu cù una crema di u casgiu crema. L'aranciu di canna varietà Makara, utilita à a preparazione di cungi "Sinabon", hè cultivatu in regione muntanera di l'Indonesia.

Un pocu di storia

In u 1985, u figliolu è u figliolu, Richard è Greg, i Seamlemen decidenu cocchi l'arraggiulà «u cane di cinnamule in u mondu». U bunu hè stata inventata per un bellu pezzu nantu à a basa di ricerca speziale. U primu di e panificari di l'impresa "Sinabon" hè statua in u 05.12.1985 in unu di i centri shopping di Seattle. À u primu, solu "Sinabon" classico hè stufatu in a panificazione di l'impresa. Dopu u 1988, cumminciavanu à turnà un rollu "Minibon". Puderete l'altri varietà: Shokobon (Chocolate Sinabon), Pekanbon (cun ​​pecane è carameddu), Cinnabon Styx (da pudete frittu) è Cinnabone Bytes (chjaru, una morda), à a qualessa serve cumuli di marca (Mokkalata, Chillata, Frappe con cinamone e altri).

Quandu si coureu Sinabon?

Cusì, buns "Sinabon", una ricetta, adattatu per a cucina di casa.

Ingredienti per a pasta:

Ingredients for Cream:

Preparazione:

Figliate a levitura in u latinu cálite (+ un zuccaru pocu). Ova l'ova, aghjunghjenu a manteca abballada. In a mezcla di l'ovu è a butte aghjunghje u zuccheru. U levitu approched fascià in un grande latinu, in quale aghja a pasta. Aghjunghje una mezcheva d'ovu e oliu dulce. Chjucu beni, un mezcladori aħjar.

Sift farina è salitu. A parte di a farina si spaccò in un coltu è amassi a pasta. Aghjunghjite una piccula acqua. Aglañablemente, aghjunghje a farina restante. Amegghianu a pasta fatta, trasfurmassi, cogliu a tazzuletta cun un pappu di lignu limu è a puscia in un locu caldu per una ora.

Buns

Mentre a pasta hè adattata, facemu u riposu. Mudite u zucchero cù canna (in forma di prigaria). Dopu u tempu necessariu, a pasta hè fatta è mischera. Preheat the furnu à circa 200 ° C. A pasta si deve esaminatu in un bedu ghjustu, preferibile di una forma rectangulari. Pienza tuttu di u oliu. Sprinkle evenly the mixture of sugar-cinnamon and turn in a roll tight. U cutemu cun un cuteddu o un filu stiratu nantu à prudutti separati. Aghju stabilitu nantu à fugliale di casgiu, ligne cù l'oliu (pudete furnisce u fondu di u filu cun u bagnu è u grassu cù l'oliu). Focu per 20-30 minuti. À questu tempu, facemu a crema: mettite l'oliu amatule cun u casgiu crema è u zucchero pulmuniu. Pane taglioli rossi è "Sinnabon" ciatu a crema nantu à a cima è ligne nantu à i lati cun un sciccareddu di silicone. Pudete spruvà a cinnamon di zuccaru. Questa hè a ricetta per un bungu cù canna "Sinabon".

Nuances

Certu, ognidunu pò pruvà cun cremes e tene. Semu devi esse nutatu chì, se a pasta hè adattata per più di più di l'ora, hè amenda 2-4 volte, u pane hè più magnificu è micca stale più longu. Buns "Sinabon" hè bonu per sirviziu cù u caffè, tè, cava chjucu. Di sicuru, per involucrarà in questa stravieta meravigliosa ùn valenu la pena - troppu cuntenutu calanicu.