Massaggio per un zitellu in 3 mesi

U Massaggio ùn hè micca solu manifestazione di sentenzi carii è d'amori materni, ma dinò un preoccuperu per a salute è u benessimu di i migghiori. Ci hè un masaje terapicuu è ristorante. U primu duverà esse realizatu da i prufessiunali è solu da a presenza di u duttore, u sicondu - hè statu murutu à tutti i zitelli è deve esse fatte da a mamma inde independientemente.

More details about whether a massage hè necessaria per un zitellu à 3 mesi, è cumu fà facete bè, vi diceremu à stu articulu.

? U massaggio necessaria per un zitellu à 3 mesi d'età?

Massimu rinforzatu pè i zitelli 3 mesi di vita hè cumprinneru in a lista di prucedure di struzzione di ghjornu, ogni pediatricista ti dicerà. A eseguenza regularmente di u cumplessu di l'esercitiche impedisce a fèrmula umbilicale, còlicu è stinziazione, avarà un effettu pusitivu annantu à u sistema nervatu, rinforza i musculi è articuli, migliurà a circulazione di sangue. Massaggio di e mani è mani di u zitellu averanu cuntribuiscenu à u sviluppu di e persunanti motri fini è, per consensu, à u so sviluppu mentali è di parlà.

A massa di massa per un zitellu in 3 mesi hè di coghju di lumicà, effuldura, cunghjunghjendu è movimenti rassicanti, è ancu per esercitivi gimnastichi. A prucedura hè tutta solu cù a cundizione chì u zitellu hè tutta sana è in bon bulu.

Cumu prugramu u zitellu in 3 mesi?

Sensitivu delicatichi di l'umore di u zitellu, sapendu a rutina ghjurnata, a mamma deve esse ellu u tempu optimu per a massageria. Eri exercite nantu à una superficia uniforme prima di alimentazione o almenu una ora dopu à manghjà. Prima di u prucedimentu, u mulinu si deve esse spusatu tuttu, perchè ùn deve esse freti (almenu 22-23 gradi).

E mani di mamma ùn deve esse caliu senza nuddu aspettu, ancu u zitellu sera più interessante si durante l'eserciti, a mamma canta una canzone, rende rimi è rimi.

È per i mariti novi momificati per avè una idea più chjina di qualcosa di massachja chì un zitellu hà bisognu à fà in 3 mesi, sottu ponu darà un petit complexe di i più simplicità è più sicura:

  1. Cumincià cù u palmu di a to manu: acchianava ogni penna da u lavu in spalla, stendu ogni dittu. Apennà, a prissioni in i membri si pò aghjunghje, da quandu avete bisognu à rubbure.
  2. In seguitu, avete bisognu à movene à i pierdie: i pezzi di luz da u pede à l'articulazione di u maltu, cù l'eccezzioni di u latru internu di a coscia, puderà grignà u membri in a listessa direzzione, è finiscinu u procedimentu cù movimenti patting.
  3. Dopu ch'è esse attiratu in un vientu: realizammi movimenti circulatori in u dizziunariu 6-8.
  4. Studiamatu u torau in a direzzione da u centru à i spalle: prima acchianassi, è fegate è stinche, senza avè micca affettatu i glansi mamarii.
  5. Dopu, trasfurmate a pane nantu à u panicu è ammaite a spalle. Avemu travagliatu in a direzzione da i buttiglii à u cima è da u centru à i bandieri, da u fugliale cù u pane di i maghi. Ùn vi scurdate di stretchà u to collu è l'uce.
  6. Finite u prucedimentu cù tracci di lumera.