Conspiracy da a fàccia

L'eripipeli hè una maladizioni manifestata nantu à a pelle in forma di inflammazioni. Oghje, a medicina ofrece parechje manere di disperse da stu prublema, ma noi noi stava nantu à u metudu di i nostri babbi. Long ago a gente crede in u putere di a parolla, cusì utilizonu una cuspirazione contru l'eripipeli. Tutti pò usà in u trattamentu, ma u principale hè di piglià cun gravità serena è crede in un risurtu pusitivu. Hè necessariu di realizà i rituali solu à a luna mensa.

Trattamentu di l'eripipeli di cungiura

Sì l'inflamazioni hè russa, da quì à u rituali avete bisognu à piglià un tela russa fatta da u linu. Per fà disperse di i pezzi blu, u culore di a materia hè stata identica. Hè nantu à u teatru chì ci vulete uttere una cuspirazione:

"U mug-rozhshche, beshiha-beshishche, hà voltu l'aguila, pusonu nantu à a castagna, aghjunghjava e so ale, fate e so pane. Eccu micca avè micca, ùn fate micca lampassi in u giallu, ùn sò micca bè sangue roume, ùn mancianu micca u corpu biancu, ùn turmenta micca u vostru celu fieru, ùn fate micca forza ribomba. Misericòrdia è mantene, Signore, servitore di Diu (nome), prege à Diu per noi (liste i santi) ".

Allora u teatru hà bisognu à curà e prublema di u pelle. Hè ricumandemu à ùn sguassà di parechji ghjorni, ma megliu una simana.

Argumentu da a faccia a faccia

Pi pigghiari di leggiri i paroli magichi hè nantu à un ghjornu fieru à a sera. A rama hè chistu:

"Signore, aiutà, Signore, benedite.

L'eripipeli sunnu spuscius, i spiccioli sò spustamenti,

Fate una faccia di u mo corpu

Per ùn burn u micca scorch

Ruggeru, sò cun voi cù a parolla

E Diu hè cun voi

In u nome di u Patre è u Figliolu è u Spìritu Santu.

Avà è sempre è sempre è sempre. Amen »

Hè bisognu di lettura di novi ghjorni. Per rinfurzà l'effettu, hè cunsigliu per utilizà infusions è lotioni.

Conspiracy è preghjunzione da face à face o face

Per fà u ritu, voi cumprà una spugna russa è pigliate un cuntinuu di arcilla cun acqua cale. Wet the towel in a liquid, attache à u locu inflamatu è dicenu:

"Aghjeve i pelle di vie, aghju cacciatu u dolore è lavò. Fighjatu di i troublei purtati à mè, aghju truvatu un impresa rinforzante.

Conspiri di novu 3 volte. Ritu hè vale d'infaurisce per trè ghjorni. Dopu fattu quessa, a ghjova chì tocca à u rituu deve esse secre è credeva, è l'acqua remettiva si trovanu in a strada. In quantu à i preghjudizii, a preghjudiziu vi aiutà à riddà di u sacru Charbel. Leghje ogni ghjornu.

Conspiracy contru l'eripipuli di a perra

A cerimonia si deve esse guardinse da trè ghjorni, in a mane dopu in a sera. Circulate u locu inflamatu cù un pezzu di materia rouglia, sprinkle cù scafati, è da quì dicenu dinò parolle:

"U mo mug, mug, mug, fateurechja, fate nantu à i fugliale, ti daraghju più nantu à una faccia, v'affacciaraghju cun u focu, vi vi vurria vinu, fate u calcariu, fate un filtru.

Repetite a trama trè volte, è dopu ogni ghjornu per u spallezzu oghje.

Conspirazione effettuata da l'eripipeli in legu

Questa opzione hè più longa, ma u risultatu serà stunning. Pigliate un pezzu di tela da biancu o cottu di colore, l'attaccanu un lividu curume, pigliate una fioritura è dite:

"Cara roccia, u culore hè simili! Andate à u vignetu. Pigliate cun noi! Cusì sò! Amen! Amen! Amen! "

A materia ùn hè micca eliminata è sia per a notte. Cumpigliate a matina nantu à a strada. Hè impurtante chì si stendanu in tale manera chì u fume ùn ci hè cascata nantu à tè. Durante questu, dicenu:

"Cridate cun u focu chjucu, a faccia è u fume da u tribunale, perchè ùn ci sarà micca carichi à u servitore di Diu (u vostru nome) per sempre è sempre è fidu. Amen! Amen! Amen! "

Hè necessariu di cunduceru manipulazioni tali à a mezzanine da a luna di luna nove volte.

Ricurdativi chì parechji rituali pò esse adupratu com'è un guvernu à u trattamentu ufficiale.