Parigghi per u novu annu

Qualchì vogliu vole u annu à l'annu vinendu per fà solu i mumentu pusitivu. Speremu chì in u novu annu tuttu serà megliu chì in u prossimu, è chì i nostri piani è i sughjorni sò realizati in questu. Perchè avè succedutu, ùn site micca davanti. I tarreni per l'annu pò aiutà à purtà a furtuna vicinu è diventà vicinu à cumprà u so sonu.

Prima di u novu annu avemu un statu emutivu elevatu, dunqua esse aperti à l'influenza di e forze superiori. Per quessa, i cungiuri per l'annu novu, è in particulare u 31 dicembre, anu un effettu màgicu. Ma una cundizione impurtante per a so efficacezza hè a creda in elli è un forte disprezzione per u sognu per esse realitatu.

Conspiracy per rializzari lu desirma di l'annu novu

Per esse rializà i sònii in u vechja annu, sò usati da such conspiracies per l'annu novu:

  1. U Ring de Oro . Pozzile nantu à un rosu d'oru prima di a mezzanine festiva nantu à u dettu di a manu. Quandu i campani cumincianu à fà ottene duci anni, toccu l'annu à u lobu di l'aricchia esse. Dopu quì, imagine cusì chì si sapi, è dite assai volte:

    "Aghju a mo realità in u vechja annu".

  2. Un capelli di felicità . Sta conspirazioni hè pronunta da u 5 ghjennaghju. Prima di leghje, averete bisogna à preparalli per fugliate una torta di felicità. Per fà questu, avete bisognu di piglià un vetru di farina di centisce è di qualchì acqua santa. Amminimu a pani è dicenu e parolle seguenti:

"U Cristu infante nascìu

In u nome di u Patre è u Figliolu è u Spìritu Santu.

A cruci di Diu hà nantu à u Calvariu.

U celu è l'angeli sprimi lacrimi,

Said the Theotokos:

"Qualchidunu averà cum'elli volenu,

Chì ellu dumandassi,

Se dui ghjorni nanzu à u nascita di u mo Figghiu

Agria un torta di felicità

È cù u nome di Diu, u manghjarè.

È Cristobaraghju esse gràzia à quella persona

È dà l'esercitu di u desideriu cherishede.

Quessi paroli sò letti trè volte, dopu chì u pane hè furnitu. Quandu u pane hè prestu, deve travaglià è dite: "Ddiu, benediscite, servitore di Diu (nome) è fate mè a misericòrdia è aiutate chì u desideriu (chjamanu) sò true. Amen " .

Parrucchieri in l'annu novu per l'amore

I vacanze di Natale è annu sò un tempu maravigliu per leghje i terreni d'amore . U più efficau di i lochi per l'amore hè u rituali cù a mela. Iddu aiutarà à i quelli chì ùn anu riccuvutu amori. Per fà u rituali, hè bisognu di scuntrà à l'annu novu cù una persona da quale vulete vede a reciprocidad.

In a festa di u novu annu, pudete dumandà à u vostru amatu di dà una poma. Questu fruttu deve esse chjucu è sutta sottu un arriciu di Natale. In a mattina, sguassate u core da a manzana è ponteva una carta di carta nantu à quale u nome di u sognu hè scrittu. Cumu sopratuttu, a manzana hè impannillata in un filu rossu è colpi in un locu sicretu. Naturalment, u fruttu s'assegarà, è u vostru amatori cumincià à pensà à voi.

Conspiracy in u novu annu per esse maritata

Per avè parechje fanne in u novu annu, seguitate ste passi:

Tuttu u vacanze, manghja cun piacevule dolce, dicendu: "Cumu sugli stu dolce (cunfettu, cookies), perch'e sò gustoso è desiderabili per i carusi" .

Prima di vultà à pusà u coltu, mette un cuntainer cù dolci à a testa di u lettu è dicenu diversi volte: "Tuttu hè dolci cun mè!" . Immediatamenti dopu questi paroli hè necessariu di caminari di dorme.

Una altra custera hè leghjite u 31 di dicembre, preferibbilmente vicinu à a mezzanine. Per leghje a trama, avete bisognu di ricinuà per quessa chì nimu interferice è foca nantu à i vostri brami . E parolle di a trama sò dinò:

"Aghjustu in nome di a Santa Trinità.

L'annu passa a pendenza, è u sposu hè riccu

Pùa prumma in casa.

Venite, amicu, per mè, servitore di Diu (nome).

Aspetta cusì, esposta.

Venite à a mo casa è pigliate a manu.

In a vostra bella casa, avete a vostra muggheri.

Per vigliavi cun Ghjente,

In oru, argentu era.

A vacca hè impurtante per u latti,

A donna pregnant debe de nasci,

E voi, u me babestu, cose à mè.

Mi circà, ricurdativi,

Venite à a mo casa è pigliate matchmakers cun voi ".