Amori spell for good fortune

Tuttu tutti à almenu una volta anu vistu un omu chì hà successatu in tutti i so impegni, ùn importa ciò chì era risicatu. "Hè natu in una cammisa", a gente dice, ma forsi ùn hè micca una strada di lucenti chì a furtuna era natu, ma di pudè esse tistimone à a famiglia in a so casa cù i so propri mani, questu, cù l'aiutu di un scontu d'amori per a bona furtuna.

Rigulamentu per a realizazione

Vi cunsigliaranu unu di i modi più efficace di attraversu a furtuna è a prusperità - un amori di soldi è di furtuna. L'appruvazioni di questu metu hè chì ùn avete micca u limiti di tempu, ùn avete micca bisognu di una luna piena o un eclissi lunare, pudete principià avà.

Allora, cumu per fà un scudo d'amori per a bona furtuna:

Oghje a vigiglia in ogni ghjornu, mese, anno. A più chjucu, s'ellu avete principiatu in un corpu di l'amuri in a notte, finisce u 24:00 prima, perchè chì u novu ghjornu ùn principia micca.

Preparate un bucket d'acqua, una pignatta di terra è trè candunelli.

Pudete un bucket d'acqua per davanti à voi è impose vicinu nantu à quì cusì cusì chì l'acqua da u to babbuccu uttene traccia. Repetite u testu in trè volte, à a fine di l'articulu.

Dopu à questu, avete vugliatu cù questu acqua da u capu à i dintorni.

Aduprendu andemu à a vostra camara è distribuite three candele in u pavimentu in a forma di un triangulu. Arrassamu à u centru di u triangulu, leghjite u testu 2 di u ghjituu di soldi è di a bona furtuna, sguassate i parolle è fugliale sughjettu.

Tandu deve fà parechji minuti più in u triangulu, è lasce lampèndusi è si mette u cinderu in a spingi.

Pigliate a padedda. Pò esse mette in u vostru cundannatu persone - un guantu, una fotografía, quarchi cosa da l'ornamenti. Questu pezu avà issa esse enterrittu sottu un arbre fruttu.

Un scontu d'amicu serà necessariu u travagliu se u tratete micca micca un truffe o un broma, ma cù a respunsabilità tutta di i vostri parole, è formulate in u core u vostru bramule - induve avete a maiò ùn avete micca a furtuna, duvere duie soldi da vene in questu sperimentu avete bisognu d'aiutà Fortunes.

Testi scritti

Testu 1:

"L'acqua, pulisce anch'ella, per piglià da a mio mente è l'anima una pesura pesante. Cumu lavu a terra di e pedi, neve a negruità, lavenu fora da mè, pigliate tuttu ciò chì ùn aghju micca in a vita: u dulore, a perdita, a tristezza. Quantu aghju dettu, hè cusì!

Testu 2:

"Sante chjamatu di u focu, dà u vostru putere lampanti, energia fast, sfundante è eternamente ardente!"