Poviri sangue cunglite

In u corpu di una persona sana, i prucessi di a furmazione di trombi (coaggini di sangue) è a so dissoluzzioni sò in constantità. L'emergenza di tissutu o dannu per l'epiderme porta l'attivazione di parechje processu destinatu à eliminà u difettu. Trombi sò furmati da sustanziali cellulare liberati da tessuti distrutteux, è di noncellulari, sintetizzati in u furu. Per quessa, a coagulabile spessu a maligna indica a prisenza di prublemi cun stu corpu. Fighjà parechji fatturi basi di sviluppu di sta maladie.

Causes di a patologia

Pruporii in u clotting sangue pò esse per e seguenti motivi:

A risposta di a quistione per quessa chì ci hè una coagule di u sangue, ùn pudemu micca esse micca e malatie ereditarii (difesa di u VII factor è l'hemofilia). In più, a causa di l'hemorrún hè una sobredosis d'anticoagulanti, in u quistu u flussu di u sangue in musculi, intestinali, taħt il-ġilda.

Poviri sanguinus - i sintomi

I signali di sta maladie manifestanu cusì:

A i signa di a coagulazione di u sangue pò avè attribuitu l'emergenza di picculi emmaldi. Se stu fenominu si osserva in a zitiddina, a causa pò esse a malatia di Villebrand.

Trattamentu di a malatia

Aumintari u nùmeru di fatturi di clotta pò esse uttene per l'usu di certi medicini. U prucessu di trattamentu hè assai longu. In u casu di malatia congenita, u pacchju hà deve piglià medicine per tutta a vita. Se u deterioru di a coagulazione hè sviluppata per patologii agudi, u paci hè prescribed un corsi di terapia cun una riabilitazioni longa.

I migliori per cumbattà a staghjunzione di u sangue è a so trattamentu sò scelti, basatu nantu à e cose di a malatia:

  1. Quandu u sangru, i coagulanti acquistati da u plasma di donatori sò utilizati. U tubu hemostaticu veni usatu topicamente per stopping pruvucheghja di u sughjettu sosudicu. A lotta contru l'hypofrinogenemia si faci da l'ingezioni intraveniunali di fibrinogen.
  2. Aminomethylbenzoic e aminocaproic acid e Contrikal possu una prughjittazioni hemostatic. Questi droghe sò capaci di prevene à a dissoluzzioni di coaggiu di sangue.
  3. L'usu di un coagulante, cum'è a vitamina K, aiutate à restaurà u travagliu di i prublemi di clògliu chì avianu in u fegato. Questu rimedellu hè ancu usatu per una sobredustanza di anticoagulanti è l'ipoprothrombinemia.
  4. U trattamentu di cumbugliu di u sangue dapoi causatu da a malatia di Villenbrand è l'hemofiliu include l'invenzione intravenosa di crioprecipitate è plasma antiemophilica per jet.