Kristen Stewart, Keanu Reeves, Elijah Wood e altri in u festival di filmazione Sundance-2017

U cinematograficu americanu ùn hè micca limitatu à l'Hollywood è di i forti prughjetti, una parti impurtante di l'industria cinematica hè u funziunamentu di l'organizzazioni non lucrativi impiegati à u scupertu è u sustegnu d'artisti, di ghanzuri è di scrittori di u mondu. Dopu u 1985, da l'entusiate di u Sundance Institute, u festival di film di vanguardia di Sundance anu fattu in Park City, Utah. Duranti l'annu, anu colliglie e casate sanu à i primi travagli di i novi, organizanu reunioni creativi cù attori famosos, attuali cù direttori è figuri di scrittori, è, sicuru, furnisce assistenza finanziaria in forma di borochi.

Elizabeth Olsen è Jeremy Renner

Lily Collins

Elijah Wood

Lora Prepon è Ben Foster

Parechji celebriti anu visitatu u festival di film Sundance-2017, chì incluse Elizabeth Olsen, Drie Hemingway, Jeremy Renner, Nicola Peltz, Rooney Mara, Lily Collins, Jamie King è assai altri. Alcune di l'astri decide di passà un capu di giume, chjassi cù l'amichi è diventene a novità di u cinema, luntanu da a cità belliore, è qualcunu di sughjetti di sustene i culleghi. Inoltre, Kristen Stewart prisenta u so travagliu di diriggimentu, è Keanu Reeves hà stella in u debutant film.

Keanu Reeves

Kristen Stewart

Jason Segel

Drie Hemingway

Elizabeth Olsen

Nicola Peltz

Keanu Reeves hà tornatu à a pelle com'è medico!

A pocu tempu, pocu hè stata intesa da a vita di Keanu Reeves, l'attore quantu pussibule cummissione limitata cù i ghjurnalisti. Fans pò esse felice, cum'è l'annu 2017 cumincià à l'atturmente cù successu, ellu pareva in dui filmi - l'action movie "John Wick" (a seconda parte) è l'innovadora filma "To the Bones", chì serà presentata à u festival di film Sundance -2017. A seconda film era diretta da Marty Nokson, chì era famosa per filmi di a famosa serie di a fini di u 90 "Buffy the Vampire Slayer". Hè nutata chì a storia hè autubiugrafica è si basa in a storia di a lotta cù una anorexia di Marty Noxon stessu.

Reeves divintò un postu onorevoli in u studiu di Sundance Film Festival è hà datu una rettravista curretta per u so rolu novu in a pelicula "A the Bones", in quellu ghjucò u duttore William Beckham, cù l'attrice Lily Collins. In tuttu u ritimu, u duttore, realizatu da Keanu, prova di salvà a donna chì muttò da l'anoreksia è a rimettica a so vede nantu à u significatu di a vita.

Keanu Reeves cù u direttore Marty Noxon è l'attrici Lily Collins è Carrie Preston

Keanu Reeves in u studiu di u festival di film

Marty Noxon, sicondu a Reeves, hà dumandatu à esse stessu è ùn hà micca cambiatu nulla in l'apparizione, allughjendu un pessimu messy è e so vestiti. È per l'attrice Lilly Collins, chì ghjocu una ghjovana nova, hà duvite perde dice kilogrammi per avvicinà a quantità à l'imaghjini.

Foto da a film "A l'ossu"

Leghje ancu

Quist'annu l'urganizatori selezziunate 16-americana è 12 filmi stranieri di a direzzione artistica e documentale. A festa finisci finu à u 29 di Ghjenuvuli è preparanu assai più sorpresa è mostra interessanti.