Amuri trà un omu è una zitella

A persona si n'insegna chì ama a vita, l'ochji hanu apertu assai belli chì pò inspirà, ma l'amore segue a essenza di u mutore principalu è u sentimentu più vugliu.

A vista di a psiculugia annantu à a rapportu di un omu è di una zitella

E donne è u sessu oppostu, cum'è sapete, venenu da pianeti diffirenti, certi volte in u stessu fenomenu sottu un angulu completamente differenti. Per impregnari l'amori trà un omu è una zitella, nunda di cundizzioni, ùn anu cuntribuiscenu à l'emergenza di disaccorsi in a so storia cumunità cumuni, unu deve esse listessi i raccordji di i psicologi nantu à questa materia.

Allura, u spessu sessu hè un pensamentu creattivu , guidata da emozioni, intuizione, chì ùn si pò esse dite à l'omi chì tende à sente solu à i fatti, discorsi raghjuntati di l'interlocutore.

U più interessante hè chì un forte amori trà un omu è una zitalla si debilitava dopu per questi casi, quandu durante una disputa u so amatori hè difficiuli di trasmette à a cuscenza di un omu amatu, perchè ùn hè micca adattatu à questu o questu.

In quessi situazzioni, quandu pare chì un pocu più è splende cù furore, hè cunsigliu di "enfurecer" è solu, essendu in un statu normale, tornanu à u subjecte di disputa. Avete bisognu di amparà à parlà cun un associu in a so lingua. Per esempiu, per un ghjovanu à cumpensà u so amatori, deve esse formulate e so dumande cum'è: "Avà sò intruduce. Vogliu esse chjucu, ma hè difficiule di capiscenu cumu fà. Quandu dicu chì aghju bisognu di più di u vostru amori, ùn sò micca significatu chì ùn avete micca amatu. Vulariu chì vulete abbrazzallu più spessu (sì, aghju compiu chì site di stà), è disse ancu più cumplimenti.

Tuttu, è ancu più cusì si hè una cunversione trà dui sessu oppostu, ponu u so significatu in ogni parolla, è quarchi qualchì peliche seria si trovanu precisamente perchè a coppula ùn hà micca brame d'esse: "Avete intesu esse corretamenti? Sutta stu cuncettu, significhemu ciò ch'e ... ".