Ammoniu di una restaura

Ammoniu hè una solu suluzioni 10% d'ammonia. Hè un liquidu chjaru cù un aranciu punente caracteristicu. Questa sustanza hè utilizzata in parechni esferi di a vita, cumpresa in a medicina. In questu articulu vi cunsiderà in più di dettu un mètudu di usà l'alcool di l'ammonia - da una ressore, ma à u primu in termi generali avemu acquavutu in a pruprietà di questu rimediu.

L'azzione di ammonia

Ammoniu à u spiritu è ​​usatu per trattà i medii è a medicina tradiziunale. Cù sta strumentu pudete ridivà di i parati è papilomenu, reducile i manifestazioni pratiche dopu à i piccati d'insetti. Hè ancu usatu cum'è spettaculante, per stimulà u vòmitu, per strufinà cù a neuralgia è a miositis , per sguassà una persona da u statu in cuntzientu.

Ammoniu alcoolu hè utilizzatu pianu, internamente, è ancu per inalazione. Quandu l'ammonia inalatu hè in i ribelli di a mucosa in u nasu, chì causa l'excitazione di i centres di u centru di u respiru di respira è u tonu vascular. Questa suluzione hè un efectu antisetticu efficace, è ancu atti distractingly e irritante, contribuisce à a migliurà di regenerazione di tissuti è trophismu. Hè capaci di influenzà u focu principalu in u corpu, chì sustene u prucessu patològicu, reducidu u dulore è ispasme.

Ammonia è alcoolate

Ammoniu hè unu di i medicini più cumuni in l' avvilanamentu è a resguverna d'alcohol. Per fà una persona drunkjata à a cuscenza, hè cunsigliata per purtà à i nostri una peda di bandage o di cuttuni mannari in una solu solu mantene da parechji seconde. In ingrossimentu forti, pudete lubricate whisky con ammonia.

Dopu chì a persona hà veneratu à a cuscenza, hè necessariu di gastru lavage di un stomacu. Per fà questu, pudetebbite beere l'acqua cù l'aghjunghjione d'ammonia (5-10 pridini per mezu di una tazza d'acqua). A so suluzione favurizeghja l'apparenza di un rimettore vòmitu. Dopu a purificazione di u stomacu, hè cunsigliu per piglià un sorbente (per esempiu, carbone activatu).

Per un sguassà veloci di una persona ebbrera, deve dà un vetru di acqua fredda cù l'aghjuntu di 2-3 be pochi (cù intriszione moderata) o di 5-6 goffi (cù ingrossigazioni pisanti) d'ammonia. Dopu à questu, hè cunsigliu per aduprà quantu liquidu quantu pussibule (acqua, tè, infusions a base d'infusions, compoti, etc.).

Se una persona usata l'alcool durante un longu tempu, da turnà à un state normale aiuta chì piglià trè beiu un ghjornu 10 zitelli di ammonia, diluita in un vetru di acqua.

Hè bisognu chì l'ammonia ùn pò micca esse usate per l'epilepsia.