U ghjornu di col - propietate è contraindicazioni utili

Riccu hè familiar à quellu di noi, è, forsi, ùn ci hè nisuna persona chì ùn pruvate micca i pezzi cotti da a col. Probabilmente, a so popularità hè dovutu à u fattu chì hè assai utile. È per u trattamentu di una quantità di malatie, u zucchinu di col è usatu, e proprietà utili chì sò attivamente usatu per a migliurà u corpu. À u listessu tempu, u gustu di u ziddu di u culpu hè pocu micca familiar à tutti.

Quantu serà u zuccu di colti?

Di sicuru, avemu parlatu di zucchera di col frescamente astuttu - hè questu chì abbia i sustanzi più ùtule. Tra l'elle - un settore di vitamini, un cumplessu di macro è micrologi - quasi tuttu ciò chì a culpa fresca ha. Tutte e cumpunenti utili di a cumpusizioni di colti sò cunservati è in u zucchinu, fora di a fibra. Hè a preghjunazione chì determina u propiu pruprietà ùtule di u zuccaru vegetale. Certu, u ziddu di u cultante hà pussibuli boni, ma avà ancu contraindicazioni, chì avemu acquavule in più tardi.

  1. Vitamina C, prisente in u zuccherinu frescu, aumenta e funzioni protettiva di u corpu in a lotta contru infizzioni.
  2. Regula u livellu di cugliera di u sangue e rinfurzò u tessulu musculoskeletu di u vitrughju à u corpu.
  3. Juice hà effetti antitumore, hemostati è ferulosi, chì sò più pronti in u trattamentu di l'erosione di u stomacu, i friddi è d'altri malatii di u viaghju gastrointestinali.

In più di a col fresca, a salsa hè aduprata in u trattamentu, è e pruprietà di u zucchinu di cracu per e so pruprietariu mediali ùn sò micca inferiti à u bè fresco, sopratuttu à u rienzione di u corpu cù a vitamina C. Ci hè stabilitu chì 1 vetru di uva di chucchi (aka - brine) satisfà a necessità di u corpu di sta vitamina.

Inoltre, ci hè un effettu pusitivi di brine in a lotta contru di l'excenti kilogrammi. U zuccherinu di craciunite possa propietariu utili, ma ci sò ancu contraindicazione à u so usu, ma ancu chì a lista ùn hè micca grande.

Ùn hè cunsigliatu di utilizà in quantità maiò per quelli chì soffrenu di aciditità alta di u stomacu, è di l'intoleranza indivìenza. Ùn ci era micca altra contraindicazione à u so usu.