Perchè u ghjacaru babbu?

Per disgrazia, i nostri lagni di quattru amichi ùn sò micca sapè cumu parlà per dilli chì duvere causanu discomfort. Dunque, i criatori di cane sò deve cunnuscenzi cunnosce e caratteristiche di l'organice di i so animali, per piglià mette in puntu. Oghje, vi diciaraghju per quessa chì u ghjovanu è babbu è ciò chì facenu cun ellu.

Cause di salivazione

A salivazione sarvata in i cani pò causà diversi cause:

  1. Reaction à l'alimentazione: cun u ciavolu, una vista o mentre manghjà. In parechji gatti u salivazione cumencia à u sonu di u pannellu d'apertura cù l'alimentariu, mentre chì altri - à vista di vitamini o carni prediletti. Questu hè un riflettore incondizionatu, quandu a ghjuridica sapi ancu chì ellu riceve issa parte.
  2. U cane hè assai babbu cun un latru longu o stress.
  3. Nausea, per esempiu, durante un viaghju. L'aparellu vestibulariu di l'animali ùn hè micca cuncessu per a conduzzione in un auto o in un altru vitturinu. Ma s'ellu ci hè u ghjocu è abituatu di una prima età, evitendu tali angelo sarà più faciule.
  4. Basta salivazione spessu spende prununcate un pezzu di alimentu in i denti.
  5. U cane pò esse tombatu da una serie di malatie serii: stomatitis, malatie periodontali, infjammazione di i glànduli salivatori, malocclusione, cambiamenti di denti, malatii di u sistema nervoso è gastrointestinali, infestazione di arcane, avvilinamentu , e diverse malatie infizziati è raffia .

A mediu, per un ghjornu, un ghjacitallu pruduce un litru di saliva. L'alimentu asciuttu provoca i glànduli, in cuntrastu à u lìquidu è u bulu nutizie. A mezzo di u voluminu di salivazione hè generatu da i glutidi paròtidi. Se, cù fattori irritanti, u cane hè babbu in quantità eccessivi, vale da parlà à u veterariu. In una nummira di casi, di diagnosticà a maladie indipendentamente è appuntamentu u dirittu hè impussibile, perchè una visita à un spécialiste ùn devi esse ritardate.