Stuccature nucliari è pandemichi terribili: preputenzi chjubbiichi di Jean-Théologien

Unu di i libri di u Nuvellu Testamentu descrizanu l'avvenimenti chioscupatrici di a fine di u mondu, chì saranu in 2020 ...

U donu di providenza aiutò sages significati, filòsufi è clérigei di u passatu vedete imaginesi di l'avvene chì diventeranu propiu parechji seculi o ancu milani. In ocasu, i so prediciti spavintusi sò scunvuriti da a so messageria scritta à l'avvene chì succèanu in u mondu mudernu. A preputenza più antica è precisa di l'Apocalipse chì venenu appartene à un omu chì si chjamava Jean è hà scrittu l'ultimu libru di u Novu Testamentu. A revelazione di Ghjuvanni u Teologu hè cunsacratu à i dati di cataclisimi è di miràculi prima di a Siconda Cumingura di Ghjesù Cristu, chì aspetta chì ùn hè micca tantu longu.

The Amazing Personality of John the Théologian

Quale hè Ghjuvanni cù una pruvenza forte? In u Libru di ellu, hà modamente chjamatu "solu Ghjuvanni, chì stava sempre in l'isula di Patmos, quandu a prima visione vinia".

"Per a parolla di Diu è per u testimoniu di Ghjesù Cristu, aghju intesu a voce alta, cum'è una tromba, chì dicia: Sò l'Alfa è l'Omega, a Prima è l'Ultima; ciò chì vede, scrivite à u libru. "
Questu hè affirmatu in a prima parte di l'Apocalisse. Ghjuvanni u Teologu hè u solu di i donni apòstuli di Cristu chì stava morse. In più di i pruspettivi, hà scrittu l'Evangelu, 1u, 2u è 3u Epistulu di Ghjuvanni.

Scrittori religiosi spessu menziona u rigalu maravigghiusu di a risurrezzione da Diu à Ghjuvanni. Ancu i casi di resurrezioni di massa da l'apostolu sò cunnisciuti: per esempiu, durante a festa in onore di a dea Artemisa, accusò parechji parte di a prucissioni in idolâtria, è l'appunanu. Ghjuvanni era in còllera è hà mandatu un sughjornu terribbili chì more di 200 persone mortu. Sèntenu i chiancenti di i so parenti, hà risultatu u morti, è accadètenu u Cristianesimu.

Ritorna à l'isula di Patmos, longu cù l'pupulari Prokhor, l'apòstulu rissi à una alta muntosa è pricava per tres ghjorni è svello. Ci era un tronu è una voce da u celu indicatu à Ghjuvanni nantu à a caverna à quale hà deve passatu deci ghjorni, durante u quali Prokohor richiunnà i manifestazioni di u Signore u trasmissione da a bocca di u Teologu. I preghjunzioni scritte da u discìpulu sò dinò chjamati l'Apocalipse, perch'elli revelenu i dati di u futuru finale di u mondu.

Chì serà l'Apocalipse predice da Ghjuvanni?

Ghjuvanni in a so Revelazione hà scrittu:

"E stava in gran terrore, è aghju vistu grandi putere, è un anghjulu di Diu, chì m'hà spettitore tuttu ciò chì aghju vistu.

U libbru risultatu à l'estetiche difeenu da l'altre travagliu di l'apòstulu, chì serve com'è una prova indiscutibile di u fattu chì, in u so corpu, a voce di Diu hè statu trasmessu. L'Apocalipse hè a predicazioni più misteriosi è difficiuli per una persona ordinaria, ma attrae l'attinzioni di i sceptichi è l'atea.

Benedettu Jerome, ricatu cù i teste cù i prufeti di u Teologu, disse:

"Ci sò parechji misteri chì ci sò parolle. Ma chì dicu? Ogni ellu di stu libru sarà sutta a so dignità ".

Di sicuru, Ghjuvanni ùn puderia micca familiarizatu da i termichi scientificu mudernu, ma da a so discurizzioni un pò capisce quale fenominu precede l'Apocalipse hà vulutu dì. U primu di elli hè foru veru in u 1986 à u nucleu nuclear di Chernóbil durante a catastrophe tecnogogica à u reactore nucleare.

"U terzu anghjulu soe, è una stonda grande caduta di u celu, chjappà cum'è una lampa, è cascò nantu à una terza di i fiumi è e surgenti di l'acqua. Pò nome stu puddastru; è un terzu di l'acqui sarani assicuranu, è parechji di i persone anu morse da l'acqui, perchè si fècenu amara.
Chernóbilu hè una specie di assicuranza, per questu quì pussibule interpretà a predicazioni bè biddif.

Hè ancu surprisante hè l'atemptu terrorista cù i turrischi in u 2001, chì hè cagiunatu in u Libru di u Teologu cum'è "a caduta di Babilonia".

"Tutti i pirsuni di u mondu di u cummerciu viranu quantu a cità si perisce, infatti, subordinavanu à sè stessu u restu di u mondu a causa di u fattu chì si cuncentrava i principali flussi finanziarii".
L'Apocalipse hà incrive numeri strani: dopu à l'attuali terrurimu in l'Amériel, averia chì anu da coincide cù a lista di perdienzii di i cummercializei principali di a New York Stock Exchange. L'apòstulu spiega:
"Kara hà cumpertu a cità per u fattu chì i mircanti eranu grande di a tarra, è da magia, anu devenu tutti i nazioni".

A maggiorità di e predicazioni sò cuncentrati in u campu di a battalja fini di u bonu è u malu. U momentu durante ellu quandu Ghjesù hà cummattiu di Satanassu per l'almevuli umani hè chjamatu John Armageddon. I so precursori seranu disastri naturali: u scuperta glubale è u focu in u sole. Ghjuvanni dici chì u calori faria purtari à i capi di u populu, i venti di u ventu più forte è i venti, perchè ellu miles d'abitanti di a Terra muriri.

Ancu l'ora, pò esse cunfermatu da evidenza: tornati, inundazioni è e timpeste di neve in l'Africa è Turchìa parechji anni fà parevanu impossible, ma avà sò più frequenti. U teologu predichendu è a più ghjustu di a capa di l'ozone causata da a civilizazione umana, perchè "e mani è corpi di i persone seranu cuparti da l'ulcera". Medici di u 2011 anu dettu l'alarme: quasi ogni mese, u percentuale di i tumuri di i cumburdimenti aumenta, chì sò assai simili à l'ulcera di l'Apocalisse.

L'apucalipse hè stata cun u sonu di a prima canna d'Anghjulu, annunzendu chì "ùn solu a sola pelle, ma ancu l'arbureti, i casi è i città suttana seranu abbruciati da u caldu". Pudemu dinò chì hà digià sughjutu: annu i boscchi sò lumi è l'olii di crescente sò cadeci nantu à i megacities più grande di u mondu. U sonu di i canali di l'àngulu à l'àngulu serà spettatu da u pianu à u 2020, quandu u pianeta entra à a fase di l'attività sismiche.

"Tutti i monti trembleranu è esse ghjittati in mari, è issa a terza parte di u mari hà diventatu sangue, è a terza parte di e criaturi animati chì viviranu in u mare fallevanu, è a terza parte di e vapuri pèrdite".

Per finisce l'Apocalipse, cuminciatu cù terremoti è eruzzioni vulcanica, hè destinatu à a chjesa di u sopfore è a fioritura. U libru dici:

"À a listessa ora, documenti è centuie di grandi volcano hè spartu, a terra serà inundatu cù a lava, è u celu serà chjusu per parechji anni cun densu cimi volcanichi. In a terra, a regnu di a bughjura, illuminata da u magma glamuru di e avanti è i lampi di luce da quì sopra. Quelli chì s'atrevanu di prisenza nantu à a superficia, seranu sottu a corrosivu di a pelle à a chiavi di l'acid sulfu. "

Quelli chì sò sopravivuti seranu tumbati da i strazii nucleari. Ma ùn seranu micca una consequenza di a guerra di i pòpuli contr'à l'altri: i nuvuli di plasma prusrerà u cunduttellu di u ozone è vola à a Terra per cumprirà a distruzioni di a civilizazione umana. I "pandemichi terribili", cagiunati da u Teologu sò sìmuli à quessi causati da irradiazione radioactiva da una sobredosi ultravjola. Seranu salvate da e cose di furia divina è cuntinueghjanu a so razza - una questa chì ferma aperta ...