Culore aranciu in psicoluggìa

A psicologa di u culore aranciu hè ambiguu. Malgradu l'apparente semplice è di prima cumpagnia combinazione di dui cumpunenti di u focu di u sprore di u culore (rosso è u giallu), questa sfumatura pò causà emozioni enormamente cunflitifali in i persone cù tipi di temperament. U populu di colestericu , per esempiu, spèranu per via di l'appressu "cun un bang!" Mentre chì a gente flegmatice è malencarica spessu irritate.

Brillante semplidu

Cum'è sapete, u focu genera u focu, è sta espressione hè a megli manera di determinà u culore di l'aranciu. Dui sfumaturi di flama (agratura russa è radiante gialla) in a mezcolita aghjunghjenu a vita di ebbulenza, ma à u stessu tempu, una cumminzioni fairly even, chì ponu elevà l'animale è migliurà a vitalità. In ogni casu, u culore aranciu in a psiculugia si riferisce à l'occhi chì ùn anu micca a prufundità (per esempiu, a furtuna di u celu o verde). U culore di una aranciu hè diretta solu à u mondu esternu, ùn hè micca cuncintratu nantu à ellu stessu è, in cunseguenza, hè chjamatu chjamatu pulmonati, micca particularmente cuncernatu cù u significatu di a vita è cun quistioni d'autocone.

Parechji pudete oggi, ma chì tocca u Buddhismu? Dopu tuttu, tutti l'aderenti di sta religione, chì per a vita, è chì periò, ma in una modu o l'altru, ponu solu questu colore. U fattu hè chì in questa grande confessione, l'aranciu, urigginava significativamente una partenza deliberata di u lussu è di a ricchezza è equificando à i strati inferiori di a società chì, da a lege, era urdinatu per vèstinu una vistimentu di stu culore. È solu seculi dopu addivintau assuciatu cù e disciplini suprani di a cuscenza.

Quandu tuttu hè grisu è avutru

A scelta di aranciu in a robba hè spiegata da a psiculugia da a vuluntà di distanza da i prublemi, per fretto, almenu per un tempu, in un mondu di simplicità è di trascuranza in u nostru, induve tuttu hè faciule è brillanti. In questa sulla cálbia ùn ci hè nisuna cumplessità, carichi cun ottimisimu pusitivi è quessi sò circundati da e persone chì si tratta di scurdà di i prublemi nantu à u travagliu o à a vita privata. Spessu si scuprenu qua darrì di u luminu di sta flame, hà magre u so dulore.

Hè cunnisciutu chì in i diversi epichi di a nostra vita avemu avutu diverse culori è questu hè perfettu. Ci hè una scelta larga di emozioni è sensazioni, è se qualchì puntuale di a vita, qualchissia si metti à colpu d'aprisce à u culore aranciu, u significatu di quale in a psiculugia pò esse interpretatu cum'è una "flame no ardente", solu dice chì questa persona voli mette pè sparisce i sentimenti di a sulitudine interna è a mancanza di capiscenu nantu à parte di i parenti, hà fattu soe un nidu in famiglia ciume o una riunione cù un spiritu kinder, a cumunicazione cù quale li purtaranu un sensu di cunfortu psicologicu. A vita pari li grisa è avvolta, ùn manca a ricchezza emutivu è a ligerezza è, per quessa, prova di cumpensà per questa monotonia monotonia cù elementi arancianti brillanti in vestiti o in l'internu.

Ma un modu o un altru, aranciatu, hè sempri perceivedu da a maiò parte di a ghjente cum'è un culore di energia è vitalità, chì alimenta l'mente in leia e facenu a luminosità di i sensazioni. Hè una capacità unica à vultemu , ancu duranti una crisa, è questu, accunsente, hè un aspettu valuable è impurtante.