Cumu pudariu sugnu i me parenti nantu à a gravidanza?

Era fattu! Uni pochi di ghjorni di sensibilizazioni novi, doleri è guesses risultonu in dui stati nantu à a prova. Ch'ella sia questa impatia era longu, o hà cattutu cum'è un perutu da u celu, in ogni casu serà un scunditu per qualsiasi donna. E ancu più scontri si sentenu da parechji famiglie. Eccu cumencia u più difficiule. Cumu pudariu sugnu i me parenti nantu à a gravidanza? Chì ellu serà a so reaczioni? Lu scantu, lu panicu è l'incredulita in quellu chì hè succorsu sò emuzioni chì alcuni facenu assai difficiule di piglià u primu passu à una conversazione. Ma avete bisognu di fà qualchì manera. Cumu è quandu? Intendemu di risposta à sti quistioni è dà cunsiglii valori.


Cume à dì à mamma è à papà nantu à u gravidenza?

Ancu à avè cunglinda, cumu per dì à i vostri parenti chì eranu dissinnati, avete bisognu di capiri. Età quì ùn hè micca ghjustu micca rolu. A cosa principal hè a decisione di esse un zitellu o à ùn esse. Ogni omu sapi chì l'avversu hè un gran peccatu. Inoltre, u gravidenza ghjè u primu, ci hè un riscu maiò di ùn avè micca figlioli in tuttu. Per quessa, a prima priurità hè di decisu per sè cumu cumu nantu à a vostra situazione. Avete bisognu à diventà una mamma? Chì cambiassi cù l'apparenza di u zitellu è sò pronte per esse scurdate sempre di qualchi piani di a vita per u sake di a salute di u futuru di u zitellu? Por desgracia, a menudo ocorre que, da a ghjovana è a stupidità propria, u papà di u zitellu sparisce rapidamente fora di l'orizzonte, allughjendu tutti i sforzi nantu à e spalle di a futura mamma. È assai ghjente sò temerati di stu fattu. Cumu in questu casu à dì à i parenti nantu à a gravidanza? Prima di tuttu, avete bisognu di fà un pianu chjaru di i vostri azzioni, ùn avete micca panicu, è pruvate a raghjone cun caratteru tuttu. Finu à quandu ùn avissi prumossu u momentu di a cunversazione, avà po ancu esse postu. E à almenu cerche oghje u vostru capu di pinsamenti pesanti, sèntenu qualchi tips:

  1. Per capiscenu a parolla di i genitori nantu à u gravidenza, deve decide per sè stessu per mantenite un gravatu o micca. Stu fattu hà da ghjucà un rolu decisivu in a vostra cunvenzione. Pruvate d'esse chjappi manera chì vi riceve l'educazione, crià un ziteddu, travagliu, etc. Ricordate chì i più difficiuli sò i primi dui anni di a vita di u zitellu. Allora andaraghju in lu kindergarten, è a maiò parte di i prublemi seranu resolvuti per elli.
  2. Ricurdativi chì a prima reazzione à a nutizia chì avete infurmatu in ogni casu serà un scossa. Ùn impughanu i genitori cù cunclusioni è decisione. Sì vi vanu cun elli, serà una conversazione separata, dumandendu se puderanu furnisce cù u zitellu.
  3. Pensendu à cumu di dì à a vostra mamma di u gravidenza, ùn anu a paura di qualcosa. Solu puderà capisce chì hè una donna. In ogni rapportu chì avete, sempre aiutà i vostri voi è sarà nantu à a vostra banda. In l'eventu chì a relazione cù a mamma ùn hè micca bè, hè assicurate da chì vi mannarà da avè un avortu. Ma l'ultima decisione sarà stata tua. In pràtica hè pruvata - quandu u figliolu nasce, diventa un favuritate universale, è ogni pele si stà.
  4. Perchè dicenu à i vostri parenti chì eranu dissinnati ùn hè micca un prublemu faciule, fate l'ochju per u fattu chì ogni scossa assicurata cun un messagiu hè causatu principalamenti da ciò chì preoccuvanu per voi è u vostru avvene. I paisani più vicini ùn avete mai esse una sola persona. Cusì, i so cunsiglii sò megliu d'esse, ùn hè micca stubbiatu è capiscia chì volenu solu boni. Pudete in u locu, è puderà capisce rapidamente cumu si sentenu.
  5. Per una conversazione chì deve bisognu di sceglie u mumentu giustu. U megliu per dì da a vostra situazione hè quandu a pace è l'armunia impone in a famiglia, è micca dopu àutru scandalu. Cumu hè più faciule per dì à a vostra mamma di u gravidenza quantu à l'altri parenti à a so volta, pruvate a invitarli, per esempiu, per un caminu, o d'aspittà d'esse stati quandu sò solu. Dite chì vo avete una seria cunversazione è dumandate à sente. Avete bisognu di parlà tranquillamente è cun fiducia. Ricurdativi chì, prima di a cunversazione, deve decide cumu vi cuntene. Fussi francu è onestu, parle a verità tutta è tutte e dettagli. Senza pacienza, perchè Ùn pudete micca esse micca di parlà è u megliu da stà cun dignità.

Ricurdativi chì e vostre esperimenti nantu à cumu si dì à mamma è à dadò chì ella hè imbrata affinatu nanzu à u benessivu di u zitellu. I vostri parenti ùn sò micca i vostri nemici, è di cumbattimentu di parlà cun elli, dumandate à fiducia di voi. Dite chì avete cunfessiassi solu. Allora a conversazione sarà chjara è positiva. Sì avete supranviatu di teme chì a vostra nutizie serà rifiutu negativamente, preparanu argumenti è scrittuli vividi di quantu bella è bella una persona chì u zitellu criscenu. Un altra vantaa indiscutibble hè chì i vostri parenti vedenu i so nuccheri avantaghji davanti à l'altri, è forsi a ghjente generazione. E più importantemente - i zitelli cambienu a vita di una persona solu per u megliu. Perchè u distinu di destinazione, perchè elle hà datu una maravigliosa opportunità per esse mamma. I figlioli ùn sò micca impauriti. Venenu à un tempu quandu sò stati à vena. Acepite a vostra pusizione cù gioia è pacienza. E i genitori sempre aiutanu e aiutanu à ùn avè da paura di qualcosa.