Living room Decor

Cù l'aiutu di u decoru, pudete cambià è trasfurmà a salottica, tocca à un rollu decisu in l'internu di l'appartamentu tutale. I tecnichi di dicurazioni effittiva rebuscanu a stanza è intruduce novi note à u disignu.

Maniori di decoru u salottu

A dicurazione di i muri in a sala di a sala pò esse frescheta cù imagini, candelei, lampi di paravane, un gruppu di ritratti. U stilu mudernu à a splutazioni di a salottu hè amplamente utilizatu pittura modulare sicurità. Un grandu canzolu, divisu in parechji partie, diventò una dicurazione originale di i mura. U stilu mudernu di u salottu assume a rollu cintrali di a superficia di u sofia in a camara, un pocu accentu lampatu in l'internu in a forma di quadri, l'ultime tecnulugia o di decoru, ma un preghjudiziu à u minimalismu laxu, senza cunghjuntura innecessaria.

A dicurazione di u tettu in u salottu implica l'utilizazione di diversi opulenze d'iluminazione - un centru di luci o un lussu luxurious. Per aduttisce ancu applicà l'imaghjini, stuzziculi, u pappagallo di curvatura.

Li cortini nantu à a finestra in a sala di ghjucà un rolu especialu in a dicurazione di l'abitazione. A so tela, drapery, colouring dependa da u stilu di l'abitazione, una finestra bè cù assai cuncetazione pò trasfurmà assai l'abitazione.

Avà i salotti con chimmi in ogni ghjornu avete acquistatu pupularità, chì in elli sò stati grandi modu di rich decoru di una stanza in un stile classico. U lussu di l'abitazione hè enfatizatu da i frames eleganti fioriti, l'applicazione di l'ughjetti di oru è d'argentu, curved legs di u mobili.

U salottu hè in armunia cù l'apparati moderni, a legne naturali, u mobili di colore. A rochita hè beni cumminata cù una chimenea, antichi lampeddi o dipinti.

Quandu u decoru di una piccula sala di vita, hè megliu aduprà à culori gialli, è a dicurazione deve creà accentu in decoru - cù l'aiutu di ritratti, ritratti, stiglii piccule, cortini, specchi. I superfici riflessione pò spende l'espazio è crescenu u vulume di l'abitazione.

Cumplementu supplementu pudete aduprà vasi, stati, ricordi, u sughjettu diventerà un locu cusì cun u restu è a rividenza di i visitori.