Reguli di cummunità in cunflittu

I siciliani sustinute chì e situazione di cunflittu sò una parte integrante di qualse rilazione interpersonale. È senza elli, a cumunicazione ùn hè impositu in principiu. Dopu tuttu, ogni persona, sia un cumpagnu, amicu o parenti hà a so propria opinione, i so interessi è i desideri, chì pò andà contr'à e vostre aspirazioni. Allora una disputa simplica pò esse di cunfrontazione seriosa è più in un cunflittu apertu. Cridendu, a bona scelta - ùn porta micca questu. È s'ellu tuttu u succorsu è ùn avete micca sviluppatu u cunflittu à u puntu criticu di "non-ritornu", chì pò esse seguitatu da una rupture in relazione . Cusì hè assai impurtante per sapè a regule di aducazzioni in u cunflittu. Gratu à quelli, qualsiasi persona pò cun l'onori fora di una situazione pratica è mantene l'amici è u rispettu di l'altri.


Reguli Basca di Conduct in Conflict

Prima di tuttu, ùn pò micca dà à l'emozioni. I règule di cumpurtamentu constructu in u cunflittu principamente prescribanu à mantene in manu. Ancu s'ellu ci hè accusatu di ciò chì ùn sia micca culpèvule, ancu s'ellu hè abituale criticatu o evidentemente pruvucatu, in u nisun casu ùn deveri micca stati offruti è respondu cù caffunate caustica è rudine à rudesse.

  1. U primu regulu di cumpurtamentu in u cunflittu hè: trattà u capu di a disputa imparea. Pruvà scurdà chì u cunnisciutu u trattatu questu un parèntesi. Allora vi sia più minatu da e so parolle intarlamale. E ùn pruvate d'insultà in a so volta, questu hè a manera più forte di cumportu di questa situazione.
  2. A seconda regula di cumpurtamentu in l'urganisimu di cunflittu: ùn hè micca distractatu da u subjecte principale di a disputa, ùn salta micca in qualcosa cosa. Inutili, accusi cumuni crescenu cum'è una bola di neve.
  3. A terza regula: ùn perde u sensu di l'umuri. Un cattivu successu pò esse striggisci completamente u cunflittu , facenu "senza sangue" è micca micca spiccatu da negativu.