Ghjornu di paraneur

L'anziani sughjetti, russi, ucraini, bielorussi è paracascubini amateurs celebren annunziamente un celebrazione non-ufficiale u 26 di ghjugnu - Parchishist Day, chì ùn hè micca stabilitu à u livellu legislativu.

Storia di i vacanze

In questu ghjornu à u distanti 1930, un gruppu di piloti, guidati di B. Mukhortov, per a prima volta realizava una serie di parch'occhi salta da un aeroplano. Parch'attiti artighjanu da l'invintoriu Russu Gleb Kotelnikov sò stati utilizati per questu scopu. Era stu prughjettu eminenti chì era u primu in u mondu per issuà una patente per l'invenzione di un parachute di scuffi di l'acció libera. Questu equiptu hè statu creatu da 1911 in modu specificu per fà sdighi da i paragliderer di u mudellu RK-1. In u 1926, i rializazioni di Kotelnikov vinni trasferitu à u guvernu di l'URSS, è in u 1929 u parchjugellu ricevutu l'statu di l'equipazione imperatogica per l'aeronautica è l'aviation.

Da i 40 ° di u seculu passava, u sviluppu attivu di u parachutismu in Russia. In u 1931, i paratroopre soviètici fete più di sei cittuna manifestazione è formazione salta. Stu entusiasmu era cusì popularu cù l'abitanti di u paese chì ancu in i parchi di a cità ci sò stati torrone installati per u saltu parch'occhi. Qualcunu puderia fàcimentu pruvà a manu à questu sport.

A festa moderna

Oghje in Russia è u Ucrania U ghjornu di Paracqua di u lugliu , a celebrazione di quale hà digià a so tradizione, hè tenuta à u livellu di l'associazioni è di a federazione di u parch'attighjà. Fans di l'intrattenimentu estremi sò aghjenti à u tecnicu in autodetekne Gleb Kotelnikov per designà, designatu è pruvate u parachute chì, anche in tutta a guerra, prova a so fiducia in l'aviazioni. Da i pallonni è l'ariani, da i torches parch'ambienti in u mondu, ghjunate di millaie di braverevuli saranu ogni ghjornu, pronti per riceve a dosa massima d'adrenaline.