Party in Japanese Style

Se ti piace robe è sushi, sè vo vulete sapè cumu uttenimentu magicu cù chopsticks, riceve à u risu, dunque una parti di u stilu japunesi in a vostra casa vi aiuterà da questu. Pudete di furnisce u vostru appartamentu una sola volta, ma una casa privata, in un giardinu di roccia japonesi, hà circundatu cù ikebani, imaghjini di ciuri di ciuri è i tempii antichi.

Preparate prestu per e vacanze

Per fà a festa in stilunea japonesa un successu, avete bisognu di preparà un internu. Muted light, incense and floating candles, fannijiet in i muri è ikebana in vasos - riunificà l'atmosfera di u paese di u Rising Sun. Per draperies, pudete cumprà tejiet rossi, marroni è bianchi.

I ospiti pò diventà in i stessi costumi, è anu ancu u dirittu di sceglie quarchi cosa di u so propiu. Giappone - un kimono, vestiti bianchi per u lugiziale, attaccati in un vestitore cù un furiusu.

E ragghi pudianu falla l'ochji, facenu grande è expressive, facenu a pelle pallida è a bocca - chjucu, ellu cun l'aiutu di lipstick rouges. Ùn si scurdanu di u ruboru .

A festa di temàticu in u stilpi japonese also implica l'esecutzione di hairstyles especiales. E donne ponnu caccià i capelli in un fasciu è un pugnu, stallendu cù chopsticks è l'omi - "lame" cun un caprettu gelu o "put", com'è in moda in oghje in l'"freaks" japonesi.

"Kabuki"

À una festa in u stilu Japanese hà vultatu à esse funu, organizanu divertimenti i competizioni. Per esempiu, per realizà un tema in u stilu di u teatru "kabuki" serà assai cattivu - ricordi per un annu sanu.

Ùn fate micca a cumpetizione avicultosa - quale hà da fà u sushi o rutti più veloci. E, sicuru, sò deve esse fatta da tutti i reguli. Una conversazione alegre in u stile Japanese - questu, pruvate à parlà, aghjuntu à ogni sillabba a straniera, per esempiu, "mi". O pruvate di pronunsià a lettera più cumplessa in Japanese - "p" chì, quandu si pronunziatu, deve esse mantene da entre "p" è "l".