Leonardo DiCaprio hè ricunnisciutu da i critichi cinematografici americani com'è u migliori di l'annu

In Santa Mónica, sperti in u campu di u film L'USA è u Canadianu facevanu a Scelta di Crìti. In u 2016, Leonardo DiCaprio, Bree Larson, George Miller, Sylvester Stallone è altri famosi ricivutu i merezzione.

Preparazione per l'Oscar

L'Associazione di Crìtesi Filmati di Broadcasting hè a più grande è influenze è hà più di 290 crìtiche chì copre a industria cinematografica, perchè i risultati di u preghjudiziu sò bè ​​ragiunatu com'è assicurante Oscar.

Leghje ancu

Nominazione è vincitori

U megliu attore ricanusciuta Leonardo DiCaprio, chì hà ghjucatu u rolu principali in a cinta "Survivor". Inoltre, l'attore di questu anni per a quinta volta hè un passu da l'"Oscar" è sicondu l'opinione di tutti ci meriteghji una figurazza preziata.

Bree Larson (nominatatu per "Oscar"), avè tocatu à a pelle "Camera", divintò a prima attrice, è u so cumpagnu di stampa Jacob Tremblay hè statu chjamatu u meglius actors.

Eppuri, avè fattu u rolu di u secunimu pianu in u filmu "Girl from Denmark" è "Creed: The Legacy of Rocky", sò stati attribuiti à Alicia Vicander è Sylvester Stallone.

George Miller, chì travaglia nantu à "Mad Max: A Strada di Furia", hè ricunnisciutu com'è u direttore megliu. Staciosa filosa hà avutu premii per l'ultimi effetti visu, u disignu di costume, di make-up è di hairstyles, u ghjocu di più d'accionamentu.

I pruduttori meglii riliggiutu ricunniscìanu a film "In u centru", chì l'audiatu Russu avìa avutu micca avutu.