U sicretu di a bellezza di a pelle Asiatica

L'imaghjini ideale di una donna asiatica hè assuciata, sicuru, cù una geisha. Sottilià è grazia di i muvimenti, una manera attentiva, vuci fina è, più importantemente - assicuranza assuluta di una bella faccia è ancu a pelle. Di sicuru, spessu celebrava stu fenomenu stupendidu: quasi tutti e femini asiati sò una bella pelle brillanti. Naturmente, vogliu cunnosce tutti i modi chì e donne orientale impone per avè qualchissimu effettu.

Lavatu in trè isulane

Sapemu chì l'Asiati passanu assai tempu in u bagnu in a matina è in a sera. Ci hè chì a purità di a pelle per elli hè un rituali vera, durante u quali in nisun casu ùn pò micca impughite:

  1. Prima, a face hè struitu cù un latti o l'oliu speciale per sguassà maquillaje è l'excrementu grassu da i glubuli sebacies.
  2. Dopu à quessa, a pelle hè purificata cù un agente luminoso, chì hè robba cun acqua. Questu permette chì apre u poru, sguassate i so cuntenutu è i cieli morti di l'epidermisa. À questu stage, i soli i solitarie europei fasgiulinu a so facciuzza cù una spugna è finisceranu u lavà, mentri e donne Asiatica ùn si micca scurdate di cura di l'idrosizioni sussegultu di a pelle è a so nutritura.
  3. Per queste scopu, necessariu utilizà lozione, è da un ghjornu o di notte crema. Serum hè sempre aplicatu à a pelle à l'ochji.

U lavu di sera pò esse supplementatu cun maschili nutrizionale è di vitamina speciale. Inoltre, per l'Asiiani, un locu impurtante in purificazione di a pelle prima di andà in leite hè a massaggio, almenu durante 5-7 minuti. Ajuteghja u microcirculazione di u sangue ancu questu possu, chì significa chì saturava i cèl·lula cù l'ossigenu, migliurà a capacità di assicurà sustanzi essenziali è hè aghjurnata.

Sò ingredienti naturali

Fans di i marchi di u livellu di cosmichi sapemu chì a basa di a so cumpusizioni sò cumpunenti biologichi. Sta pusizione di i pruduttori ùn hè micca solu un tributu à a direzzione muderna muderna di l'usu d'ingredienti naturali, ma dinò una attitudina speciale à i cura di a pelle. A priorità hè u trattamentu di i prublemi di uvitali, micca a so disfrazata. Cusì, i cosmichi asiatichi sò cusì riccu in parechje extracte di vinu, extracte di alga terapulugia, olii, minerali è cunsunità di vitamina.

Hè devi esse nutatu chì l'appiccicà ùn hè micca solu per i prudutti di i zitelli, à i cosmetti decorattivi. L'ombra, lipsticks, powders, blush e già tantu populari BB-cream necessariamente contientanu ingredienti di moisturizing, vitamine, prutegge da a radiazione ultravialevule.

I pruduttori asiatichi

Sceglie per esse una marca di pruduttore orientali adattati, vi fatevi attirà à e seguenti cumpagnie:

  1. Holika Holika. Questa marca prupone e cosmiculazione decorativa è uhodovuyu. Per a ghjovana pelle, parechji guadagnini sò stati sviluppati cun u effettu di curazione. E donne matura seranu cuntentu di i mezi cun un altu cuntenutu di u acidu hyaluronicu;
  2. Missha. Una funzione distintiva di questa marca hè a prima in l'usu di una secreziunione in u sviluppu di i cosmichi. VV-cream di u fabricu hè unu di i primi deci prudutti simili in u mondu;
  3. InnisFree. Possibile i cosmetti più biologicu. U cultivo è u prucessu di cumpunenti di e piante per a so pruduzione si faciule in una zona ecunòmica (Jeju Island). Grazie à a so cumpusizioni naturali, a marca hè excelente per a pelliccia sensitiva;
  4. Skin Food. U fabricatore cinsu in a nutrimenti di a vita intensa, cusì u pruduttu hè arricchisci cù fruttu, extracti vegetali cù l'aghjunzione di zuccaru brùddu è u pezzu di risu.