Maihaugen


In a parti sud-sudu di Norvegia, nantu à e sponda di u grandile Miesa Lake, una di e cità più belli d'Europa hè Lillehammer . In a vicinanza di un museu di museu apertu, Maihaugen. Ùn cuntene un gran numaru di edifici chì cuntanu di a vita è a vita di u populu nurvigginu in i tempi di e diverse tempi.

Storia di a creazione di Maihaugen

U creatore di stu museu unicu hè Anders Sandvig, nascite in u 1863. Ancu in a so ghjuventù, hà avutu prublemi cù i pulmoni, è i duttori accettò à mudificà à Lillehammer. Eccu, graziunatu à u clima dulce, u ghjovanu hè influinziamente superatu a tuberculosis è hà cuminciatu à studià in parallel à l'antichi locais. À u tempu, hè ghjuntu à a cunvinzione chì a cultura di sta parte di u Norvegia hè abbandunata gradualmentamente, è decide di abrir un museu in l'aire apertu Mayhaugen.

In principiu, Sandwig hà acquistatu edificazioni di u paese originale è e case. In seguitu, i rappresentanti di l'amministrazioni lucali induve un postu induve si cuminciò à fà i so acquistorie. Anders Sandvig fù chjamatu direttore di u museu Maihaugen finu à u 1947. Si ritirò solu 85 anni, è dopu trè anni dopu morse. A tomba di u creatore hè situatu nantu à u territoriu di questu ughjettu culturale significativu.

Esposizzjonijiet di Mayhaugen

Oghje, l'exposizioni permanenti è staghjunali sò in esse exhibiti nantu à u territoriu di u museu etnulogu cun una zona di 30 ettari. A cullizzioni sana di Mayhaugen hè spartutu in trè zoni:

Hè megliu cumenciu a tour cù una visita di u vechju paesi noruecciu. Ci hè una casa campagnola, una famiglia di un sacrificadoru è una paglia cù u mobili di questa era, è ancu altri è cunti. L'amministrazione di Mayhaugen presta assai attenzioni à a prisirvazioni di e vie razzi di vinu. Per ellu, i cundizioni più comonii sò stati creati quì, cose e vacche è capri move in silenziu in ssu stu "paese" artificiale.

U centru di a parti aperta di u museu Maihaugen hè a chjesa church-stave, custruita in 1150. L'internu di a chjesa hè stata restaurada cun special care. Di sicuru, tutti l'articuli sò stati purtati da e diverse partiti di Norvegia, ma tutti ci currispundanu à u stile è trasmette l'atmosfera di questa era. Ci sò l'esibiti seguenti di u 17u seculu sanu quì:

In l'area di a mansarda Mayhaugen, unu pò vede a vita cambiante è l'architettura di Lillehammer da annu à annu. Casamenti sò ancu veri, quandu anu perteneciutu à i veri pirsuni chì abbandunonu e so mobili, tessili è ancu utensili di cucina.

Circundendu i blocchi di cità di una miniatura di Lillehammer, pudete andà à l'uffiziale postale - l'oggettu più visitatu di Mayhaugen. Sta storia riflette a storia di settore di u Nordu di Norvegia. Quì pudete acquisto cun antichi telitipi, telefilessi, a forma di cartilleri Norvegiani, postcardi è ancu l'arnesi di cavalli postali. Durante u Natale tutti l'edifizii di a cità sò decultuinati cù l'illuminazione.

Cume si vede à Maybach?

Stu museu apertu si trova in una di e citadini più bìbbuli di Norvegia - Lillehammer. Da u centru di a cità à Mayhaugen pudete truvà un autobus o un carru turisticu, seguitenle i rotte Kastrudvegen, Sigrid Undsets veg è E6. U viaghju dura un massimu di 20 minuti.

Lisabureghju pò esse ghjucatu da train, chì quandu ogni ora da l' Oslo Central Station.