Per via Donald Trump, Stephen Baldwin combattò cù u so fratellu Alec

U fattu chì u novu presidente di i Stati Uniti Donald Trump ùn pò micca suità parechji, hè cunnisciutu di parechje tempu. Persunità famusi di l'Americhi oghji è discrivinu affinchante à u bilcreddante, è u politicu stessu hè diventatu un mira di i belli sarcastic è parodies di famosi attori. U crìticu più ceteru di Trump hè l'Alec Baldwin d'Hollywood, chì ùn solu micca belli cù Donald, ma apertumente dice chì ùn ùn piace u novu presidente.

Alec Baldwin in a parodia di Donald Trump

Alec parlà nantu à a marche di protesta

L'altru ghjornu, l'inaugurazione di Donald Trump hà realizatu, ma micca per tuttu stu successu era felice. In parechje cità di i Stati Uniti u ghjornu eranu marchesi di protesta "anti-tramp", in a quale tutti i scontri pudiani tralate a so disgrazia di Donald Trump. Quelli chì riclamà i participanti di l'accionamentu, è ancu quelli chì èranu riuniti in a "Notte" nantu à i canali di TV di u paese era l'Alec Baldwin. Durante a marche, andò in a tribuna è disse à sti paroli:

"Donald Trump, Mike Pensy è Steve Bannon ùn ponu micca esse nervu. Hanu cunsideratu quì volenu. A verità hè vinuta, quandu parechji Americani ùn accunsenu micca cù questu. Trump deve esse capiscenu chì ci eranu residenti di a cità di u Novu York, ùn avemu micca mai accettà a so inaugurazione è esse sempre contru i so attività predatoria. Tutti sapi, sò un gran babbu. Hè impurtante per mè chì i mo figlioli vivenu in un paese duvutu esse una pratica onesta è bella. Questu pò esse cumpresu solu per i veri americani, quelli chì vede chì l'azzioni di Donald pò causà caò.
Alec Baldwin nantu à a marche di protesta contru Donald Trump in New York

Inoltre, Alec Baldwin hè un mistieru regulatu di u prugramma di Saturday Night Live. In questu, l'actor parodies Trump, riceve per ogni realizazione di 1400 dolares. U spettaculu hà qualificazioni assai sughjetti, è fighjate à u ghjocu brillanti Alec chì andava in i pantalone di TV ùn sò micca un milionu di persone, ancu chì ùn cià micca tutte e cose chì dice in a pelle francese, u famusu Baldwin.

Leghje ancu

Steven Baldwin criticò l'azzioni di u so fratellu

In a stella famiglia di Baldwin, pari, hà friddo in un cunflittu seriu nantu à una basa pulìtica. È a culpa hè u cumpurtamentu di l'anzianu di i fratelli - Alec. E se prima era simpaticamenti avvirtutu, oghje in una entrevista cù a Pagina Sittintate parechja una affirmazioni aperta da Stephen Baldwin, in quali eranu i paroli:

"U mo fratellu, cum'è parechje altri, faci micca cose. Millione di residenti di u nostru paese andonu per l'urdinati è vutaru à Trump. Era una scelta infurmata. Cù questu, ùn ci hè nunda chì esse fattu. Cusì a dicisioni a maiuranza. Ùn aghju micca a Alec in u so desideriu di cambià tuttu. In questa occasion, avemu riordinatu chì ghjurianu. Inoltre, i so parodies ùn sò longu micca divertitu è ​​perde a so rilevanza. Aghju decisu chì, se ci hè una parte di e persone chì Donald Trump ùn piace micca, quì hè una altra - i so supporturi. Hè per elli ch'e aghju avutu aduprà u me stessu canchju chì furnisce tutte l'aiutu pussibbili in u RNC (Cumitatu Naziunale Repubblicanu), cum'è parranu di l'attività di i Ripubblicani ".
Steven Baldwin
Steven è Alec Baldwin