Cume si usa un transformatore di vestiti?

Probabilmente ogni donna soeva di avè u so vestitori in un vestitu magicu chì diventerà in parechji mudelli, cum'è per una magica vanda. Avemu dinò à fà scelte - hè quì un vestitu!

Modatore transformatore

In fattu, sta scopu era realizatu di 30 anni fa da Lydia Sylvester, a critica di journalist. Ghjucalmente nantu à un lignu viaghju di cummerciale, hà sappiutu annunzià ogni ghjornu in altru mudellu. Ma nunda hà cunzignatu chì era u listessu transformatore.

U vantaghju principali di u vestitu hè un novu mudellu à ogni mumentu. Pudete pruvà una pezza di materia senza limitazione è parechje sorpreneur.

Tulipani 2013

In i tempura ricenti, i zitelli aduranu un mudellu di vistitu. I donne di e donne chì simpricamente ùn anu micca tempu di vestiti prima di a riunione serà pussutu truvà assistenza in u transformatore di vestitori.

In l'estiu di u 2013, tuttu hè in moda, tuttu hè luminoso, perchè pudete sceglie u colore di u vestitu, basatu in i vostri preferenzi di gustatori. Bright scarlet, giallu o nìvuru - tutta a to scelta. Ricurdà chì a forma specifica a fiorità di u pruduttu. Puderanu cumprà un mudsitore di vestitori 2013 cù una fala di carta, una falda o globo.

Cù que portarè un transformatore di vestiti?

Piglia un accessoriu à u vestitivu, avèndulu nantu à u casu per quale sì vestitu. S'ellu hè una sera, nantu à i beddi arazzi di sera, una bracciale o un coltello. Se create un mudellu di un vistitu di cummerciale, l'accessori ùn deve micca esse peghjanu. U borse hè megliu per avè un univirsu è un zitellu. Bastamente, i sacchetti sò un pesu. Puderanu ghjucà un solenni è un rolu strettu di cummerciale.

In u clima frescu, u vestitu pò esse supplimentatu cù leggings, è nantu à u sopra à una blusa o cardigan.

Calzature per u transformatore-vestiti

A questu mudellu, hè megliu sceltaci u calzarii classici o sandali cù un stud di colore beige o nìuri neutrali. U so scarpi sò megliu per sceglie cù un nasu piccu.

Crea a vostra imagina, basata solu nantu à i tendenzi di a moda, ma ancu nantu à a cunvenza è a nicissità.