Moda di u Medievu

A moda ha travagliatu sempre è ogni ghjente hà avutu a so idee propria nantu à a moda è di stile in vestiti. Pigliate, per esempiu, a moda di u Medievu, chì era determinatu da a influenza di a pulitica è a religione è hè significativamente distinta da a moda muderna.

Storia di a moda di u Medievu

L'Edome medio hè assuciatu cù i pitture chicchi, a grizza di quale hè statu riflette in u vestitu. Ma u principiu di e Crusades hà introdutu l'Auropa à a sofistazzioni di i paesi arabi, chì purtonu à a moda medievale elegante, glitter è d'exclusività. Allora, vistiti di a nubiltà foru custruiuti solu da materiali caru, fugliatu cù furia, oru è preziosi. A tendenza era culurita brillanti, ma l'usu di u tela bianchica hè cunsideratu un signu di gustu bagnu è di miseria. Ci era ancu e preferenze speciale. Allora, a moda medievale per e femine hà presumintatu cù un vestitu di coltoni di colpu. Hè una cammisa longa da u tipu di roba, da u vestitu più bassu è u vistimentu hè supraniore. Hè nutate chì l'ultimi dui elementi sò stati fatti di lana è pussutu manghjate longu. Ùn puderebbe imagine quantu pisu hà tutte edità chì hà da piglià parechji decorazioni è i decorazioni. In l'Eddie Mediue vistimenti, no solu di e donne, ma ancu l'omi, anu stati adatti cù parechji campani.

Modica Gotica di u Medievu

Una nova tendenza di a moda medievale era l'estilu gòticu, quandu a simplicità di tagliu era apprezzata sopra l'abbundanza di manichi è oru. Allora, i vestiti pèrdite i doppia di l'antichità è hà cuminciatu à ripetiri i culori di u corpu. E donne chì e donne in vestiti feltate più liberu, è u cumminciu cumpliu u capicucinu - u gorj. Era una pipa fatta di tela, allargata à i spidi. Se compara din l'approcciu cù a moda di u Medievu Ordinariu, perchè a donna hà avutu l'apparenza simplice, u chjave l'articulu Gòticu pò esse chjamatu una verità rivoluzione in u mondu di a moda.