Sacche di Dolce Gabbana

Disegnaturi italiani Domenico Dolce è Stefano Gabbana longu cunquistonu u mondu cù i so cullezzione unichi, chì unu chì purtaru una cosa nova à u mondu di a moda. A cullizzioni primavera-estiu di u 1990 prisenta u mondu cù un vestitu nessunu bustier, chì l'autori di u mudellu hà dettu: "Stu vestitu hè a quintessenza di l'stile di Dolce è Gabbana".

Disegnaturi annunciate pruduci à trenta colti, avà è poi piacenu i so modi modi di a donna di a moda di u mondu.

Donna Dolce & Gabbana 2013

A cullizzioni di i 2013 di i diseggiani italiani ùn mette micca porte grandi, cilindri è snuffboxes, decorati cù numerosi ornamenti. Per i ghjorni di i ghjorni, i diseggiani prupone sacchetti di e donne di i sfarenti stili di sachets, chì sò eseguiti in un stilu di cuntinuatu cummerciale. A gravità di tali sacchetti Dolce è Gabbanna diluvia cù grani, perle di metalli è illustrazioni di l'ànghjuli, chì anu agitu cum'è i cateni di ghjuvelli.

A paleta di culori di Dolce e Gabbana 2013 dominanu i culori negri è dorali. I giovani per i sacchetti seranu culori gialli, a più bianchissima bianca, chì dà u pruduttu un ombra di l'eleganza. I mudelli di fiori si diluvianu a cumminzioni classica di culori in sfumaturi di u celu, rosso è verde.

Inoltre, cum'è disinfettori, disinfettori utilizzati u brocche, chì induva hè diventatu u "puntu" di a cullizzioni. I prudutti di ricchizza eranu a continuazione di i gruppi, chì sò eseguitu in u listessu modu.

L'orgogliu di u Dolce & Gabbana tandem in 2013 seranu sacchetti di donna, chì i disinfettori sò cunsigliati per vèstinu cù guanti coiu. Questa cumpiace versione stellativamente eleganti è efficace. Comu una scusa di cuncettura, i diseggiani anu preparatu un saccu di scacchita di pruducia chjappata, fatta nìvuru. Questu facenu più restrittu, ma ùn la privanu di feminità.

Inoltre chì Dolce è Gabbana sorprendenu cù un ornamentu per sacchetti, chì questu ligami saranu. A pruduzzioni è decorazione di sacchetti di Dolce & Gabbana 2013 deve esse prestu una cura particulari, postu chì sò un scuperte in u mondu di a moda.

Dolce & Gabbana Sachette

Diversi tempi di moda ricenti, i sacchetti di puntata di donna si sò assuciatu assai cù a Dolce & Gabbana. I sperti chì i sacchetti saccheghji sò diventatu un elementu di a so identità corporativa. I so artighjani gràzii per sta decisione puderanu combini clementine u glamuramentu di u glamuratu è a cunfortione di u focu, chì, sicuru, era à a piaciri di e donne di tutti l'età.

In a fila di u saccu a puntata di a marca Dolce è Gabbana, ci hè una larga varietà di mudelli, in quantità è di tecnica. A varieghja scelta da e petite bosse à bossu grande. Era ancu variata è una paleta di mudelli: u sguardu in forma di pene, chjave, bagnu jacquard, è dinò di fondu individuali. U tissu fattu una tela hè stata grande in cunglisazione cù u piel naturali. Hè sta solu solu di designe chì faci un saccu unicu è distinti da e senza bandiera.

Dolce & Gabbana sacchetti in legnu

À u 25 anniversariu di a cullaburazione, u dilicatu duet Dolce è Gabbana prisintò u mondu cun una cullizzioni di saccu pintendu. Dopu à a tela di tela, i stampi leopard è disinfettori eleganti di cordone tornanu a prova a unicuzza è a natura straordinaria di u so gustu. Questa ora, e Dolce & Gabbana, a Sicilia, i sacchetti di Sì saccu, chì hà sappiutu cunquistà u mondu ùn sò micca solu cun restrittu eccezziunale, ma ancu cù cordone per decoru. A cura particulari era pagata à u borsu di e donne da Dolce è Gabbana Miss New Sicily Raffia Top Handle Bag, chì combina perfettament l'arme di palme è l'accessori d'oru. Questa decisione hà fattu a malezza ancu più esteticu è attraente è luxosa.

U pelletu è a pelle - i tendenzi di a moda 2012-2013 fècenu ancu a basa per parechje mudelli di sacchetti di Dolce & Gabbana. Hè interessante per vede a cunvenzione di una borsa strada cuncede cù u so culu.