Arculles per l'estate di u 2014

I donne, certi volte, in un sforzu di cambià, accumincianu a circà l'estremu, circà quellu niche chì l'anu da esse comodità è cusitottu. Ma, per esse u tempu è l'energia, vi rigalemu à avè acquistatu cù l'archi di veranu estivi di u 2014, chì, spiranza, sarà piacè assai. Eppuru u fattu chì i tendenzi currenti sò pruvucatori è un pocu eccricenti, cun cumpurte, una funzata cumbinazione di e cose si aiutanu à dà l'imaghjini di a femine è di u romance.

Inspiration from the past

Ùn hè micca sicretu chì a moda vene torna perpende mentamente, è i disinighini sò solu adattanu à i tendenzi muderni. Per esempiu, i scarpi in un cursu tutale, chì era popular à a Grezia antica, una volta torna pertinente. I fiori e mudelli cù pezzi risturati perpendiammi di a moda è di ritornu. E, sicuru, l'arcu per l'estiu di 2014 ùn eranu senza sti elementi stylishi di u vestitori.

Un sapuri sicariu è una stampa fiurali chì hè stata nantu à e piste da per parechje stagioni in una fila. Per esempiu, una chjuccula brillantissima stylosa cumminata cù a pantalon rosa, decorata da u lampu da a cima di u fondu, hà bisognu di sguillà a ghjovacciora è a ghjuventù di qualcosa ragazza.

L'azzioni di a moda di a donna 2014 per u vintinu veranu suggerenu a presenza di e cose di colori brillanti è saturati. Per esempiu, pò esse un vestitivu biancu adornatu cù colti colti nantu à a falda, è una applique fiore, situata in a forma di un cinturione in a cintura.

I amatorii di i classici probabili anu da l'ind'iè di Zuhair Murad in a forma di macchina beige, imbruttati cù una mura è ricami. In questu forma eleganti, pudete sbulisce per una data romantica, è per un avvenimentu suciale o ancu una reunione cummerciale.

À l'estiu, u tema di u mare hè più rilevanti ca maiò. Pò esse una cumminzioni classicata di biancu cù una striscia urica, o u cunfortu stylistiu cunzistenti di una camiseta grisa, una falda strisce bianca è un casu chjaru largu chjucu serete assai stylish. In un tonu per allungamentu, pudete piglià un saccu, senza ellu ùn puderebbe fà.