E vistite di Vera Wong

Parechje sò surghjenu chì u ghjornu impurtante era u megliu è più memorable. Tuttu putissi essiri perfettu. Per parechji, u limitu di i sòni hè u vistimentu di vestiti di Vera Wong. Molti di i stelle di u cummerciale di spettaculu è i rappresentanti di a pulitica hà maritata in i so vistimenti. I so vistimenti sò esclusivi è adorables. Idda littiraria hà vultatu u mondu di a moda di a casate.

Un pocu di storia

Vera Wong hè natu in u 1949 in Cina. Havi passatu a so zitiddina in Manhattan. Dopu avè a zitiddina, a picca Vera hà cunnisciuta cù u mondu di a moda, postu chì a so mamma sempre hà pigliatu cun ella à tutti i spettaculi. Malgradu u fattu chì Vera hà fattu un prugressu bonu in u patinage di figura, a zitella andò in un college di New York induve hà studiatu a storia di l'arte. In seguitu hà intrutu in a Sorbona. Ntô 23 anni, Vera Wong addivintau u scrituri più giovani in a rivista "Vogue".

A quaranta, accunsentò l'offerta di a manu è u core di u so fiancu, Arthur Becker. Era questu avvene chì hè stata fatali. Dopu l'estilu è u gustu dilicatu di Vera Wong, ùn hà micca avutu parechji u vestiti di cunnessione. Allora a dicisioni di fà scelta di mudelli, chì seranu tene di sguillà l'eleganza, ligerezza è miniatura di a sposa. À u so sposu, sicondu tradiziunarii chinesi, Vera cambiò novi vestiti, è ogni ghjornu era veramente excellentu. Dopu a so bundanza, hà cuminciatu a costura di vestiti di matrimonii per tutti e donne in u mondu.

I so vistimenti sò pensati currettamente è sfarenti in l'uriginale. U successu di u dilizioru hè chì ogni mudellu hà cun cura individuu è perfettu. U materiale da quale hè cusitu u vestitu hè sempre caru, perchè solu prudutti naturali si ponu enfosizar da perfetta a bellezza di a sposa.

A cullezzione di vestiti di u vestiti di Vera Wong hè sempre una extravaganza di l'eleganza, bellezza è una vulintà di fantasia, cù attributi integrali da u designer di nozze: flounces, frills and drapery. I so vistimenti sò feminità è individualità, eleganza è gustu artisticu. I so mudelli ùn sò mai ripetuti è per quessa Vera hè u capu di a moda di a casate.

Vestiti di vestiti 2013 da Vera Wong

Sempre, quandu quì ci sò manifestazioni di stu designer tutti aspetta qualcosa novi, inusual è fascinante. E questu tempu ùn pudia micca micca maravigliate a so uditoria è decide di prisentà una cullizzioni di vestiti di culore rosso. Ancu s'ellu si cunsiderete chì u culore russu contru a felicità in a Cina è l'iniziu di una nova vita, ùn hè micca nunda sorprendu in questu. In u podju eranu i vistimenti di parechji sfumature di questa culore: di crimson à u culore di una Borgonna. E stili eranu diverse - questi sò modelli rossi eleganti è spugliatuli "a la princess".

Vestiti neri da Vera Wong

U disignu di moda ùn hè statu temutu di l'esperimenti. Ma quandu u più inusual è creativa hè a so decisione di creà vestiti per un casale in u negro. Fighjenu ind'u biglietti è, à a listessa ora stilati è gustoso. Di sicuru, non ogni sposa s'aveva à vende "dolu" nìvuru per u so sposu, ma i amatori di u gotico è di a roccia si apprezzà sta decisione di u designer.

I vistimenti di Vera Wong

Di sicuru, u disignu ùn pudia aiutà à spirimintassi cù i so vestiti longu di castagneto. In i so culletti sò spessu presentate mudelli abbastanti chjassi, chì certe ancu acquistà popolarità trà u ghjornu sessu. E, sopratuttu in ogni cullegiu, hè una funzione distintiva di Vera - una cinta contrastu o un arcu di u satinu o organza à a cintura, è ancu cù cintunei cù fiori artificiali è pedichi preziosi.

Ornamenti di Vera Wong

In più di i so vistimenti di castagneto, u designer anu prisentatu ancu una cullizzioni di gioia. Eccu sò aneddu di zuttini cù sapphires blu è diamanti, è coltivii fatti di peddi Swarovski, soirru, cilesti è tulli. Faith Wong hà capaci di cunghjuntà e cumpatibile, apparentement, e cose è giantà in veru arti d'arti.