Un ottoman cù i so mani

Soffiani petite sedi, denominati puffs, sò oghji un dettu di moda è populari di l'interiors di appartamenti è e case privati. Questu bancu hè stata elegante è esce realizà parechje funziosi di volta.

Ottomante finta cù i so mani

In generale, i frette sulciate sò spartuti in dui tipi di sicondu a funzioni di u disignu. Ci hè un pouffe di sceleton, chì sò basati nantu à una basa di materiali dura: legno, metale, plastica. Sti pouffi sò spessu usati in corretti è salotti di vita. Puderanu esse furnitu cù e gammi, chì prutegginu u materiale di u tapiceriu di mashing mentre in cuntattu cù u pianu. U sicondu tipu ùn hè in frambuffu o purtatelli bè. Puderanu esse solu fatti cù a vostra propria manu, avè solu l'uquatu di u tela, un patrone adattatu è, almenu, i so capacità di costura. Ottomani fini sò largamente usti in chjiuti, bagnati è e salotti. Puderanu esse funziona e funzioni di un sediu, un remanusciu vicinu à una sedia o una tavuletta di tè. A so copra suprema hè spessu sottu rimbursatu in modu chì pò esse lavatu da l'acqua. E stufi suave rinfrisa possa una forma diferenza è u rinchjus, per esempiu, tali sedenti in saccu .

Avemu da cunsiderà cumu cunfittari un ottumanu simplici simplici cù i vostri mani. In a nostra classica maestru, ùn hà micca avè una tappa cumpresa, ma se vulete, puderete, seguitu à u prucedimentu sviluppatu sottu, fate un cundinaminu per un saccu di un tela simplice è cusì cusì nantu à a listessa schietta borsa cù una cremella chì pò esse eliminata. U vantagiu di sta suluzione hè ancu chì pudete fà vede parechji tappe è cambiassi da u tempu à u tempu, ogni volta per avè un novu dintu di l'internu.

Cumu fà un ottoman bruttivu cu i vostri mani?

Fà un pappaghju cù i vostri mani ùn ùn deve micca bisognu speciale à a cose. È tuttu ciò chì hè bisognu hè un patrone di carta, una draghette adattata, un tisqe, una agulla cù filamenti è una macchina, un imposte e un zipper.

Cusì, facemu un ottoman cù i nostri mani:

  1. Facemu un cercolu da u papiu (pudete piglià una carta d'antica funzione), chì currisponde à a dimensione di a parti suprema è sottiliata di u nostru puff. Pudete ancu in questa stage sò 1,5 cm com una indizie nantu à e costi è tagliate un cìrculu di u diàmetru finali, o fate durante a cuttatura di u tela.
  2. Facemu un patronu di u tela. Avemu bisognu di duie circondi chì currisponde à a grandezza di quellu di carta è à un rectangulu longu chì hè alleata à l'altitudine di u futuru soppu plus 1.5 cm di ogni uitu à l'indemnità per e costi, è a durata à a circunferenza di i circles è 1,5 cm à a costura . Se ùn pudete micca cuddà nant'à a parte entera, pudete taglià dui rettangoli per chì a so longeva tutali hè uguali à a circunfirenza di u circhiu è 1, 5 cm à l'indiziei per i dui bandei.
  3. Scrivite i rectanguli in a larghezza, creendu una sola cinta di a paravane di u puff futurista.
  4. Avete bisognu di piglià unu di l'inturniati in rotulazione è ammenzu l'aria di a parti rectangulare nantu à u circhiu à u so vignetu. Questu cusì hè struvatu nantu à una machina di scribci o cuscugliu a volta di a manu cù a sutura.
  5. Fate cusì cun u secolu circulu. Per fà e costi micca notu cusì cunnisciutu, pudete prutettore u cimi di ogni cìrculu cun una fronde chì ocultarà e ponti è picculi difetti di costura.
  6. Avemu avutu un casu ready-made per un pouffe brutta cù un pirtore à u latu, induve i spiculi senza spine di u pezzu latinu sò in cuntattu. À questu aghju passendu a tappa in a parti di u fronte è ghjustu. Pudete puru un zipper à u burchju per chì a tonda pò esse cambiatu, o se fate solu a tappa di fondu da u sopra, è a cima hè l'altra, ùn pò micca esse furnita cun una fangu. E dopu cusì sew sew cus.
  7. Avemu l'impiegazione per u mobili è i ghjuculi. Per mezu di u burcu sughjettu allughjemu u nostru Ottoman à u gradu di sucibilità / elasticità. Certe o cusì u tottu.
  8. U nostru otomanu ottimu hè prestu.