I cunigliu l'ochji persiendi

Parechji principianti di cunti di cuniglia sò affruntati da u fattu chì u rabbit principia da fester l'ochji. L'animali ùn hà micca paura di frìddu ni fretti. Perchè i cunigini ani prisintati l'ochji? Una raghjone pussibile: ventu è borchi. Hè ciò chì i cunigli ùn pò stà sopra, è si viranu in such conditione, ponnu fàcenu male. Perchè, se avete cuntentu in l'ochji di u cunigliu, sguassate immedanevi i ciumi è prutegge u cunellu da u ventu.

Inoltre, i pus di l'ochju di un cunellu pò esse liberatu da e malatie infizziosi cumuni, o si un corpu straneru (polvere, granu di sabbia, paglia, serrillu) entra in l'ochju di l'animali. Microbiani patogeni sò intruti in a cavità conjunctivali di l'ochju chì, quandu multiplicate, formenu purulent discharge. A maiò spessu, l'occhi festering in u rabbit pruvucarà à l'iniziu di a conjuntivitis - infezzione di a mucosa di e parolle è u globbu.

Da trattà l'ochji à i cuniglia?

In a casa, si u rabbit n'avete oculari, anu da esse lavatu cù una suluzione di furacilina. Ma prima di fà questu, avete bisognu di verificà l'ochji di l'animali sò stati cungiati per l'excrezioni. Sì avè succedutu, avete bisognu à impugallu e crosta in i parolle. Pigliate un pezzu di ghiglina di gaza, macerata in acqua calda o in una solu sulienta di l'acidu bòricu di u trè centu, è aghjunghje per un'antra di minuti à ogni ochju di u rabbit. Dopu à quessa, e crosta si sazià è sò deve esse pigliatu cù cura di l'occhi cun una napulita.

Poi dissolvi un tablette di furaciliu in 100 grammi di acqua calenta, frettu a suluzione è rende o rati l'ochji di l'animali in altu trè volte à u ghjornu. Inoltre, pudete aduprà per lavà a cammarinu brewed. Dopu questu prucessu, avete bisognu di utilizà u pomatura di tetraciclina, è u stallà nantu à a pesta di u rabbetta trè volte à u ghjornu. Or, qualsiasi pompi chì cuntenenu un corticosteroide cun antibioticu pò esse usatu. L'altru opzione per u trattamentu ocular in cungi: dopu a lavà, geganti nantu à ogni ochju di l'animali 2-3 beau di u veterinariu " Bar " o u 30% di a suluzione di l'albucid. Se dopu à trè o quattru ghjorni, l'ochji di u rabbit cuntenenu à fester, avete bisognu di cunsiglii da u veterariu. Per trattà e malatie ocular in cuneggi, un veterinariu pò prescrive cagiunale antimicrubbiali è antiinflamatorii.

Ricurdativi chì cù tutte issi manipulazioni, u cunigulu pò cumporte fermamente inquietude, cusì hè megliu cumprenderà tutti i procedimenti.

Per evitari di a conjuntivitis in cuneggi in u futuru, hè necessariu di furnisce propiu l'abitazione per impediscerà i borchi è u ventu. Segnente in vigilità a purità di i celluli. A so nutrttu deve esse equilibratu è deve cuntenenu carotene.