Hysteria in a tenda: "Cumprate!"

I magazzini moderni è i supermercati sò chini di una varietà di merchenzie, cusì un adulte hè quarchi difficiuli di fà a scelta bona. A volte una razione di pane hè stata a perdita di una quantità maiò di soldi è a compra di e bè dispunite micca bè. A tentazione hè bella! E cose parlemu di i zitelli, chì l'assortiment di documenti è di ghjoculi sò literally drives mad? Videndu a bella etichettatura, paesi brillanti, accumincianu a essiri capricciusu , dumannari, dumannari, e anchi eranu histericamenti a lu chianu, purtannu i so parenti "à u manicu". A me mamma hà a ruborosa, u mo babbu pruvenda di cunfurillari l'ingerimentu, i cashieri miranu l'altri discontentamenti, è u restu di i cumpraturi fighjenu à i so parenti cun indignazione o simpatia. Cumu esse in such situazioni? Chì deve fà? Retecevate, annunziate o punisci? Cumpiemu

Mèturi preventivi

Allora, u regula principali: cuntene, è micca u zitellu! Mamma e papà sò adulti, persunalizati chì anu da capiscenu è evaluà a situazione. Insegnate à u to babbu per esse à sente è à sente, a parente chì a parolla deve esse legatu. Ma questu ùn significa micca chì hè necessariu di cumunicà cù u zitellu in una manera urdinata, perchè l'autorità hè ancu di guadagnà per i genitori.

Prima di vultà à a tenda, parranu cù u vostru zitellu nantu à e vostre cumerci. Pudete sempre d'accordu Per esempiu, circa un pocu ghjinuu chì vogliu avè un picciottu. In questu casu, a compra ùn deve esse costu. O uttene a venti acquistata diventà una maraviglia per tutti dui, ma cù a sia chì a compra serà l'unica. Un zitellu more anzianu pò esse attribuita una certa quantità di soldi, per quandu l'scelta hà pussutu fà cun independente. Se vai in a tola senza esse eterna, tù è u zitellu sanu sanu sanu. Avete u zitellu avè u cumplimentu? Allora u vostru dirittu di ricusà l'ochju è l'abbanduneghja à tuttu senza nunda. Una misura ùn hè micca crucifanza, ma fermezza è un momentu educatu. Duverebbe aghju da insignà u zitellu per difenda i so cunfini è, in casu chjamate e persone.

Rete à l'histèresi bè

Sì tutti i vostri sforzi sò in vain à u primu supermarchu, pruvate micca di fà per ferite a vostra propia psique, nè a so nervatura di u zitellu, nè l'altitudine di l'altri. Fate chì u zitellu sia cun pai, avanna o viaghju, finu à chì fate e compra necessaria. È se ùn ci hè nè u so modu, quandu in u supermarchariu, i dipartimenti cavali cù bè chì puderanu pruvucari un zitellu "Vò", "Cumprà" è, com'è cunsultatu, istericu. Ùn hè micca sicretu chì l'area più preciosa di u supermecciu in questu rispettu hè a cash-register, o più bien u schema di documenti, jettini petite è altre merchenzante chì ùn sò micca assai utili è ancu preghjudizi à i babori. Passà u zitellu avanzate, perch'ellu ùn hà micca ura di piglià da qualcosa di u cile, distractà cù e cunversazione. Ùn travaglià micca? Allora ci sò duie opzioni. U primu ùn hè micca risposta à chianciallu, chianciannu, fendu u pianu. Salise a tenda. Cridite à mè, cù un foresifante un petit manipulatore immediata immediatamente "dà a volta", perchè u telespettariu principalu hè partutu! Hè pussibule chì ancu hà averghjelu di u so cumpurtamentu. L'opzione dui - in ogni modu (da a manu, nantu à e so mani) guidanu u zitellu fora di a tenda, è digià nantu à a strada parlerà seriu. Ma solu quandu ferma a storia. Ricurdativi, qualsiasi di i vostri parole finu à quellu momentu solu aggrava a situazione. E devi avete da surviglià un pocu di sti putteressi, ma invechjate u zitellu chì capisce chì chiancià ùn hè micca u megliu modu per ottene u vulete. Ma si vai in l'occasioni di u zitellu è seguità a so ordine "Cumprà", E Tantari in i terni diventeranu un usanza.

Ùn si scurdate micca, l'arti di essiri genitori ùn si cumpone micca di vincere più di u to figliolu, ma in prevenzione di sta lotta vene da sviluppà!