Pappellina dolce - bona è mala

Pipì dulce - un vegetale croccante cun u gustu unicu è a cumpetibule di vitamina rica, hè più spessu usata per fugliale di diversi platti. In più di l'alta concentrazione di vitamina C, a verdura in a so struttura hà:

Beneficu è dannu di pepite dulce

Prima di tuttu, i benefizii è i danni causati à u corpu da u pezzu dulce rossu sò determinate da u statu di a salute umana. Hè necessariu di trattà cù curazione l'usu di ligumi per e persone:

Ma questu ùn significheghja micca chì u papparu bulu bellu pò fari assai o dannu per questi pazienti, perchè i beneficchi di u pruduttu sò evidenti. A megliu suluzione serà una cunsultazione di nutricionista, chì hà da determinà a tarifa ghjurnata di cunsumu di a verdura.

Prima di tuttu, u pezzu friscu, grazi à a so richia di vitamina, hè cunsigliata per presenza di i seguenti prublemi:

Tuttu chistu è primu signu di nu scantu nervuu, è manghjendu una vitture, aiutanu à evitari prublemi dopu. Beneficu per u pezzu dulce di u corpu umanu pò porta è in i seguenti cases:

  1. Problemi cù u sistema circulatori . Antioxidanti chì sò in u verdura, dilucenu u sangue, purifichèghjanu e tossini, reduzanu u risicu di coaggiu di sangue. Quandu anemia hè cunsigliata per manghjà pezzu verde frescu.
  2. L 'immunità debhjutu . A vitamina A è C cum'è una parte di una vegetale fresca serà energizatu è ùn sarà micca in u periodu di friddi.
  3. Disorders di u viaghju gastrointestinali . Grazie à l'alcaloidi è l'acidu nicotinicu, un vegetale dolci normalizeghja u sistema digestivu.
  4. Malati di u core . Per migliurà l'attività di cori à e persone di età avanzata, aiutà à u potassu, chì hè riccu in pepino giallu.

U pezzu dulce arriccinu ancu i benefici di e persone chì anu troppu soprassati a marca di 30 anni: un omu aiuta u vegetale per evità a perdita di u capellu, è e donne - per distruggiuti di e arruganti indutati, tonanti di a pelle.

U pimientu pò esse cunsumatu ùn solu in l'internu, ma ancu utilizatu per a preparazione di parechji manciarii di nutrimentu chì puderanu chinu d'i pigghiari di pigmenti, sullivanu peccati è migliurà a prublema di a pelle.