Blake Lively cù a so figliola

A fine di u 2014 altru figliolu stella figau. Un paru di Hollywood di l'attista Ryan Reynolds è l'attore Blake Lively avia una zitella. Questu avvene era u mumentu cuntenutu in a vita di e stella. Dopu tuttu, l'Blake, di 27 anni, è a Ryan di 38 anni di prima à quelli figlioli ùn era micca. Ancu a so gioia, l'astuttu ùn anu pussutu affruntà u gravidenza di Blake Lively è u nascita di a so figliola per fà spettaculu. Fans è i media anu saputu chì l'attrice in pusizione, solu in uttrovi di u 2014, quandu l'stella di Hollywood hà pubblicatu à u so blog una foto chì simpaticamente ùn pudianu aiutà, ma di notte a culpata. Di sicuru, immedurviamenti nantu à Ghjustu chjamatu countless questions about the date of delivery, u sessu di u zitellu, u nome. In ogni casu, Ryan è Blake hà firmatu in i so cunvinzioni è preferite per guardà i risposti secreti.

Blake Lively avia una figliola

Quandu si vintu più tardu, a stella principessa cresce una festa felice dopu l'annu di Natale. In ogni casu, u zitellu hà decisu d'una quistione diversa. Blake Lively hè natu à a vigiglia di l'annu novu. U fattu chì l'attrenda hè stata mamma, i mannarii di Blake è l'astri stessi decidenu micca avvisarii immediatamenti. U publicu hà aprì à ciò quandu u babbu era vicinu à un mesi. Inoltre, dopu avè infurmatu di u nascita di u zitellu, Ryan è Blake ùn hà micca esiquitu u campu è u nome. Per un longu mesi, i fanali è i media erani in un locu di intrigue. Finalmente, quandu u zitellu era di trè mesi, a stella parò dettu ch'elli anu una picciedda chjamata James, u nome di l'omu.

Per a prima volta Blake Lively saldò cù a so figliola, quandu a ragazza era di deci mesi. A famiglia di stella hà decisu di vultà in vacanze, è in l'ueru di New York anu aghjustatu da i paparazzi. In ogni momentu, u zitellu era dorme nantu à l'armata di a mamma, impannillata in una manta grossa.

Leghje ancu

L'astri prisentavanu i media à a so figliola dopu un annu di James. Dopu era stata una altre vacanze a famiglia, solu Ryan è Blake ùn hà micca elettu u so figliolu.