Rascalli in un zitellu

U so figliolu dupulu in un presepu dopu un ghjornu interessanti è dispiazzu. Sembra ma ùn pò micca crepacallu stu sòvolu caru, ma di colpu si sente un rattore chì vene da u to babbu. Dopu tuttu hè cunsideratu chì solu l'adulte soffrenu. U vostru zitellu scacciau di notte? Hè eseguisce cusì, i parenti anu da scummigghià perchè u zitellu rienisce in un sognu. Ciò chì u zitellu trasite? Chì sò i prucessi di i rossi in i zitelli? Pruvate micca di postponà a decisione di questu mumentu per più tardi.

Quandu i zitelli sò durmendu di a notte, creceranu, è se un ziteddu ridi assai, poveru per un dormito intrigu, accumpagnatu da i rossi, pò restà bè mentri duranti a notte, hè irritable è stanatu tuttu u ghjornu dopu. Questu hè tantu dolce per u so sviluppu è u cumpurtamentu.

Causes di i zitelli ronronni

Hè nutate chì u zitellu puderanu rattore per parechji razze, chì i genitori devenu prestu attenzioni particulari.

  1. A causa cchiù comuna di rattura, pò esse un picciriddu fruttu. Quandu u zitellu hè friddu, u so nasu hè stata bluccata, chì significa chì ellu ci vole à respira, hè difficiule, u respiru diventanu difficili annantu à a notte è i rattura. Durà in un ziteddu male hè inzuccu, ruscelli impedisce à u zitellu durmi, ellu ùn si purga perché, perchè lottu cù in parechje stesu di respira. Inoltre, u trattamentu cumandante vi pò esse livati ​​di la malatia, quandu u friddu passa, i ruscelli scumparanu, è un sonnu tranquillo è salutu venite. Se u zitellu trasite un friddu, questu hè u primu sinjalu per un scrutine più rigurosu.
  2. A ghjuvene perchè à i ronroni in i zitelli sò l'adenoidi, chì in u primu attentatu facenu una funzione prutettiva, ma cù u crescita di un zitellu, perdenu e so funzioni è anu più interferiscenu cù quessa. In questu casu, u zitellu hà un nasu mischju, hè difficiule da ellu respira, è in a notte si respira a bocca è ponu rattore è a tezza. Quandu u trattamentu ùn aiuta micca, in certi casi, stu prublema hè solu per e cirurgicamenti. Se u zitellu trasite e cacciate l'adenoidu, vi cunsiglià definitu à un duttore chì hà da sapemu quale hè u prublema. Cù l'cunsigliu precisu di un duttore, pudete sparà rapidamente u zitellu di sta pesta.
  3. A terza ragiunata chì un zitellu poni rattore di a notte hè allergie à qualcunu di irritante. Cù una reazzioni allergique in u nasu, ci hè inzfinia, chì impone u respiru di u zitellu in u nostru u nasu è ellu a respira cù a bocca, chì pruvucalla i rattura. Cù sta dumanda hè necessariu di indirizzà à l'allergistu chì definisce a ragiunaria d'allerma è l'uppurtunità di a so eliminazione. Quandu l'alergia hè finita, i ruscelli passanu per ellu stessu.
  4. Succe chì un ziteddu nascenti rattra dorme, anche si pare, perchè ùn ci hè micca raghjunà speciale. S'ellu hè statu fattu un diagnòsticu per identificà a causa di i ronquenti, è ùn hè statu una patologicu, è i ruscelli di u zitellu persiste, pò esse una struttura nasofarrangiale congénita è senza un scrutinemu tutale di u zitellu è e ricerchi medichi sò indispensabile.

Cumu guariscenu i ronroni in un zitellu?

Avà trattatu in un hospital à ENT-mèdicu, pudite truvà e raghji di ruscà è amparà cumu per liberà. Se una maladie hè stata identificada, avete bisognu di sottumessu à un trattu di trattamentu. Assicuratevi chì a stanza induve u zitellu hè sempre nevarna era regularmente ventilata, adupratu umidità finta, è l'aria era micca assai sicca. Hè assai impurtante chì u pilureghju nantu à u vostru carità dorme hè aggradamente curatu. Ùn deve esse più di 5-6 centimetri elevati. Crià tutti i cundizioni necessarii per un sonu duru in u spaziu di i zitelli.

Ricurdà chì in tutti i casi cù ruscelli, avete bisognu di circà a causa è e posibilitate di a so eliminazione, senza elle ùn pudere micca guariscenu i rattura.