Foglie di frasi - propietati utili

L'efficacezza di a medicina tradiziunale hè cunnisciuta da i tempi antichi, soprattuttu à l'usu di e piante chì crescienu in u fornu è l'area ecologica. À iniziu di giugnu, i farfatti millenzii hà cullabbuti necessariamente e cullighjate di foglie - i beni benifichi di u phytocoagulant pò trattatu bè cù una varietà di malatie, allughjendu da u severu dulore.

Chì ci sò e vantazzi di foglie in a medicina?

Prima di tutti, si nuta l'effetti posittivi:

Cusì, i foglie di fiocenu sò guadagnatu assai megliu righjunde in u trattamentu di e malatie di u gastrointestinal, di u sangue è di i malati cardiovascular, endocrini, è di rinfurzà a immunità .

Foglie di fiocera salvatica - propietariu utili in cosmetologia

A pianta sottu cunferma permette di furnisce a pelle cù preziosu cura, in particulare durante u piriu persicu. Ricerca rienvenece, blanqueighte è tonificante di foglie chì lavoriscenu a faccia cun una decolorazione di elli. Inoltre, e materia prima fresca tritughjina sò spessu inclusi in a cumpusizioni di parechji maschi è di tònica di a famiglia .

Foglie di fragole - applicazione

Hè preferibile d'utilizà foglie prifacciati, anu assecatu è fermentatu in modu naturale.

Alcohol tintura:

  1. 50 g di foglie di frutto struciatu deve esse posta in un dispusitore di vetru, cun acqua fogera.
  2. Pour a materia prima di 0,5 litri di una mistura di alcoliche cù acqua o vodka di qualità.
  3. Leave in a warm place durante 30 ghjorni.
  4. L'usu com'è additivu di l'alimentariu, bevande.

Tè:

  1. Circa 30 g (2 tablespoons) di foglie seques machinate in 0.5-0.7 litri di acqua fogera, pudete in un termu.
  2. Insistu à 35-40 minuti.
  3. Strain, beate durante u ghjornu inveci di tè, se vulete, aghjunghjenu frutti o zuccheri.

A dosucera freschezza dosing ùn pò micca sensu, postu chì nisuna sustanzuzione biuniverse è carcinogens abbandone a pianta ùn manca, è per quessa, senza effetti secundari.

Per l'usu in scopi cosmichi, avete da preparà l'infuzione in u modu denucciatu quì, solu più cuncintrattu - inveci di 2 tazze cuparti di foglie, pigliate 2 volte più. U ricivete u pruduttu ricivutu à rinfriscà a pelle di a face cada mortadore o anch'ellu cù un disc di cuttuni, umiditati cù l'acqua in una decocuura.