Cumu prende a bàrdi?

L'iniziu di u clima fretu suggerisce chì avete bisognu d'amparà capi fini è ghjunghje nantu à a demi-stagione è ponite capelli di pelle, caprini e, sicuru, capelli , chì meritanu l'amore di u populu per facilità è cunsulazione in vestiti, è per u calidez chì ci danu tutti. Ma a quistione, cumu si pò lavare a giacca, hè abbastanza pertinente. Dopu tuttu, ùn vogliu micca a pelusa per fallu è diventenu in eerie lumps chì ùn solu spoor l'apparenza, ma sò speganti à u toccu. È a cosa quella di caldi.

Dopu à lavà e asciucà e ghjuvelli, ci sò assai cunsiglii. Ancu quelli chì cunsiglienu per lavatu è prima di rinfurzà inizià, disperse leie di tennis in u tamburinu di a machina di ricerca in a giacca di schermu - dicenu ch'elli ùn ci permettenu micca chì a pelusa sia off, è ancu briunà. Allora o no, avemu da piglià cun voi. È ancu avemu da offre un modu cumuni per cura di vesti abbrati.

Uni pochi consiglii nantu à a lavara è secca a chaire

Nimu pruibite a lavaturità. Solu a temperatura di l'acqua ùn deve esse micca più di 30 gradi. Sì ùn hai micca saputu chì pratchatu per lavà a chaise à chaire, crede à mè, perchè dura più longa se utilizate prodotti likari speciali apposta. È se u pruduttu hè lavatu per a prima volta, hè megliu da lavare di volte volte à l'imbulighjate u prigu, perchè durante u prucessu di fabricazione di a chaise da u ghjuvatu, tene assai polvette tene. Ùn micca rinisciutu da a prufundità cù u lavatu ordinariu è pò esse manchie durante u siccatu. È dopu à u lavu principalu, avete bisognu à almenu trè volte, chì lavarà in tuttu u pane da u pelusa.

Piani di tennis - ùn hè micca un mitu, veramente assai ciddi averebbiunu cunsigliate prima di cumincià à lavà a chaise à a machina, tira cù ellu trè piloti. In u prucessu scappau è ùn lasciaranu micca in cundotti. Secondu cù e pilole chì deve bisognu à veloce.

Tuttavia, pudete fugliate micca solu in una lavatrice, ma ancu vicinu à una fontana di calore. Ùn ùn scurdate micca per annunzià a ghjente perchè cum'è un pillow. È ricordate chì l'impattu mecànicu frekwenti nantu à una cosa hè un malu effettu nantu à l'impregnatu di u tecido, chì porta à u fattu chì a giacca di schermu accumincia a stufa.

Sè averete dumandatu a manera di lavà a chaqueta di punta, ùn anu micca peghju - hè faciule fà. Hè necessariu di scriviri in una bacinu prufonda o un bagnu di acqua, chì a tampiratura ùn hè più di 30 gradi. Pour in detergente. In a suluzione resultanti, puderete sullivazione a cosa per quasi 20 minuti - micca più, anche certi esperti ùn avè micca cunsigliatu di fà tastu.

Duranti u lavu, hè megliu per piglià a corta ghiacciau verticali, per ciò chì u pilatu hè minimizatu. Prima di tutti, i pezzi più impurtati sò lavati. A purificazione hè fatta cù una sponge sottoprotta in una solu lavura. A scuma hè lavata cù l'aiutu di una regula, cù riflettori di l'acqua direttamente longu di a tangente.

Ma rinfriscà manwalment ùn hè micca piacevule. Avete bisognu di almenu quattru volte. À l'ultimi aclarati, aghjunghje l'acondicionador per a dulcezza. Puderete u pruduttu in a listessa pusizioni verticale, perchè perchè perchè, cum'è un pillow.

Chì ci hè stretchamentu pruibitu à fà duranti u lavamilià è l'asciucà di a chaqueta da quì?

Cusì, cumu è quantu quantità per lavorà a chaqueta, chì a sicagna, ci sapemu. Ma chì ùn pò micca esse fattu mentre cura a ghjuvellina?

  1. Ùn impedite micca a ghjaquette sottu senza a necessità estrema.
  2. A temperatura di l'acqua ùn deve esse micca più di 30 gradi.
  3. Powders chì contientanu li blanchi è di particelli tintatu sò pruibitu strettu.
  4. Ùn salùtanu a cosa.
  5. Ùn ùn sequarè u pruduttu per più di dui ghjorni.
  6. Ùn ùn mancanu a chaqueta nantu à a tela è altri cose chì ponu retevarà umidità è interferiscenu cù a circulazione d'air normale.
  7. Ùn ti guardate micca e ghiacciulate mùniche è arrugati.

Puderete iron u pruduttu cù un ferru duru à u minimu minimu.