Murtiva nantu à kefir per a Curika

Kornik hè un pastu russu tradiziunale, chì hà mantendu a so popularità à u tempu. Ci hè parechje manere di preparalli stu stazzu riali veramente, e si varienu in e variazioni di u riposu, è a varietà di a prova aduprata. Qualchì coccu coccu di sopra o pasta di levadulazione, usendu diversi tipi d'impiccati, separati da i pancakes, l'altri prefendu una versione simplista è sò disposti da una massa senza levitu. Oghje emu cunsideratu l'opzioni per preparà una pasta per un kurik à u kefiru. Serà dispunibule è dispunibule, aria, assai faciule di preparà è ùn ne ùn es necessariu un abbilitatu culinariu especial.


Cume a faccia di pasta per kurik in u kefiru - ricetta

Ingredients:

Preparazione

U Kefir cun un cuntenutu grassu di u 3,2% o più hè mistica cù soda, l'extinzione di vinagre, u sal, a margarina fretu è a frasi, è mischjanu bè. Avemu pour una farina di farina patevule è cumincia una massa brutta, ma micca peglia.

Ombra cù un film di nutizie è a determinate in un locu tranquillu à a temperatura di l'ambienti per un è a metu à duie ore. A fine di u tempu, a pasta di kurik in u iogurtu hè tutta sana, puderete prucede à a furmazione di u pastoghju.

A ricetta per u kurik keemaker cù u ova

Ingredients:

Preparazione

Oghje battèsimu cù u zuccheru finu à l'aria è magnificu, aghjunghje salate, soda, extinguished cù l'acitu, sopra ghjuvata, pour kefir è misura. Avà pour à una piccula parte di farina tamanta è cumincia una pasta brutta. Scorcheru cù u filmu di nutizie, l'impriemu à un pappuluzzu è pùtene in a frigorifera per un tempu d'oghje à riunione. Dopu à u tempu avè passatu, avviamu a furmazione di u pruduttu.

Aghju offerta a ricetta cum'è cumuni per fà un kurik da stu prucessu.

Kornik cù patate di a pasta di u kefiru in u fornu

Ingredients:

Preparazione

Preparate a pane nantu à kefir, per piglià com'è una basa di e ricette quì sopra, è mentre ch'ellu sia infusa, preparanu tutti l'ingredienti per u riposu. A carne di carne di Chicken lavatu, cunsigliu seccu cù una spugna di carta è tagliate in tagliati. I patati sò riduti di pelli è tagliate in tazza di teddu. Cumpigliulemu cipolle da e cunchiglia è pienghjule cudotti.

Dopu chì a prova hè pronta, l'avemu dividitu in dui parti, unu hè spustatu è colpi in una forma olfate per a furmazione. À u fondu pusate i cubi di patate, prezzi di salini, pepite è cundimentu cù spices. Allora distribuiu a carne di pollo cun cipolle. Ùn vi scurdate di ancu annunzià cù salitu, pepite è spezia. In cima, ponu pezzi di mantra è caghjà a secunna, trasfurmata in u tagliu chjamatu, una strata. Succisce assai cun sguillà u kurik, dopu avè aghjùceru dui caghjuli, è aghjunteghjate edge, promazyvaju cima di una piezzu cù u ovu batte, è facemu da quì sopra una piccula apertura per una salda di vapore.

Determina u pane in un pre-caliu à u furchetta di 170 gradi per una ora o finu à prestu è rosu. U tempu di coccia pò cambià sicondu a capacità di u to furnu.