Cascate di Sophia, Arkhyz

In u Caucasus occidentali, in Karachaevo-Cherkessia, ci hè un terrenu famosu in tuttu u paese per i so paisaghjoli pittoresca: i piani di a muntagna di u Canulu Caucasian principale, coperto cù densos boschi di boschi, una quantità numerosa di boni laghi, fiumi di muntagna è un aire limpu permeatu cù l'olfattu d'agulla di pini è di foglie di u pane. Però, a vera gemma di sta regione muntosa hè a cascata di Sophia di Arkhyz. Hè nantu à quelli chì sera discututu.

Cascate di Sofia in Arkhyz

Trà i vaddi di Psysh è Kizgych, nantu à a spur di a cresia Cauccarica principale in Upper Arkhyz, a seconda montagna più alta di Arkhyz s'arrivela à u monte Sofia. Hè a so altezza hè quasi 3700 m di livellu di u mari. Hè da u glacier chì a famosa cascate di Sophia si trovani, chì sò, da u modu, u più grande di Arkhyz. Meltwater cun grande rapidità annantu à un centru cunstante chjucu. A flussu di l'acqua di 50-90 m d'altitudine è di cascate duie cascade formate una catena di diversi cascati pittorescenti, è cun forza chì u cresce di l'acqua furiosa diventa in u locu. Da un impurtante impattu di l'acqua nantu à a tarra, ancu i tuberi di l'acqua chì pòffanu, quandu u sole hè rifughjatu in tempu assolatu. Hè incù i cascate di Sofia in Upper Arkhyz chì u fiumu Sophia hè urdinatu, chì sussiste à a valle di Psysh. U fiumu Sofia hè una di e cinque fonti di u Riu Bolshoy Zelenchuk.

Route à i cascate di Sofia, Arkhyz

A magnificenza di e biddizzi naturali cuntribuitu à u sviluppu di u turismu quì. Parechje persone chì vòlenu vede cù i so ochji di i cimi romantichi di a Range Caucasian Main, u Monte Sophia è, sicuru, i paisoli pittoresca di i cascate di Sophia. Pudete vi cuntene da Pyatigorsk in una direzione orientali in u Circassianu. Dopu avè arrivatu à Cherkessk, avete bisognu di passà a cità di Khabez à u paesi di Zelenchukskaya, da induve a strada di a cascata di Sofia. Avèndulu messu in u paese di Arkhyz, avete bisognu per cruzate altre 17 km longu à a rota di a rota. A longu u viaghju, i viaghji chì spessu si volenu fermerà à vedà nantu à l'orizzonte, a Main Ridge, u grigottu di i firuti, alterrendu cù i vaddi riveri. A strada porta à l'Eccula Glaciale, un glade da u fiumu Sofia. Da quì, pudete vede quì i frastichi friddi di i glacieri di u monte Sofia. L'ascent passa longu u ròmbulu di Sofia, l'antichità di u bedinu è i pini di pini è dura per duie ori. Quandu avemu avutu i primu, è a più grande cascata, i viaghji di vìdiri sò circundati da pratosi cun grasses altas. L'altri cascate avè bisognu à ghjunghje à e rochie, in certi locali l'induva hè assai più difficili. Ma da u cima abra una vista incredibile di a vaddi di u fiumu Sofia.

Se si parlanu di a bellezza chì ispira, attribuisce u tempu per un viaghju à i laghi di Krasnoyarsk è u Lavu Sevan , chì ghjè in Armenia.