Preghjonu "Assistante di nascita"

U prucessu di annunziu cù u timore hè aspetta à ogni donna, ancu una mamma anziana. Per quessa, vale degnu di preparalli per questu in anticipu, principiendu cù l'urganisazione di pianificazione di u gravidenza. Per qualcosa, furmazione hè custituita cumprà una dote per un zitellu o à assiste à i corsi privati ​​per cura. Altri aduprà a so tempu aduprate e parolle è u significatu di a prichera "Assistant in nascita", indirizzata à una o una altra faccia sante.

Una donna chì preparava un pene avia visitatu a chjesa, piglià a cumunione, cunfèssinu è acquistà forza spirituale si cunzidira cristiana. Dopu tuttu, ùn hè micca sempri i prupizzioni di i duttori chì guarantiscenu un sviluppu favorevoli di u gravidenza. Hè per quessa chì a santa prighera per aiutà à a parturione ferma esse pertinenti da l'epica dua quandu i cumumi ùn anu intesu mai. Hè difficiuta di crede, ma i miraculi successi in u nostru tempu, solu ùn tutti ùn credi in elli. Quite uni pochi casi, quandu a vita di a mamma o di u zitellu, se ùn solu e duie, dependu di a preghiera per u successu di nascita. U dulore hè statu ammunitu, u sguardu cessatu, u travagliu di u cori di u zitellu hè vinutu à u normale.

Preghjonu per u Teatoticu "In u nascita di un helper"

Hè stu santu chì deve mandà e so primi parolle nantu à l'aiutu contu in a preghiera. Hè intesu à sente è aiutà. A Virgo virghe era capaci di dà nascita à u figliolu di Diu senza u dulore, ma ella sapi quantu hè dura per una famiglia femina. Ci hè parechje scelte per u pricatu à a Vèrgine durante a parturientu, quellu chì porta un significatu especial. Dopu avè acquisto cun tutti, pudete selezziunate questu chì cuncurdassi cù i vostri teme è i so brami. Per esempiu, pudete leghje stu testu:

"Verge vierba, a mamma di u nostru Signore Ghjesù Cristu, chì hè natu di nascita è a natura di una mamma è zitellu, tenite pietà di u to servitore (nome) è aiutate à questu ora, permettenu u so burden vi salvi. A Signurina più bona di u Teatoi, ùn aghju micca dumandà aiutu à a nascita di u Figliolu di Diu, aiute l'aiutu à questu servitore vostru, l'aiutu chì es dumande, in particulari da voi. Grant à quelli chì sò beni in questu ora, è u zitellu hè da esse natu è cundottu in a luce di stu mondu in u tempu d'averebbe bisognu di u lume à l'acqua sante è à u patrontu di l'ispìritu. Perchè ci fallenu, a mamma di Diu l'Altitudine, pricava: amparatu à gràzia à sta mamma, u tempu d'esse di a mamma hè ghjuntu, è u Cristu di Diu nostru, incarnate di Cristu, chì hè stata incarnatu da Ti, pudè rinfurzà cù Ghjesù in u so putere. Amen " .

A preghiera per a mamma di Diu "Assistant in nascita" ùn hà micca bisognu d'accolta universale. A vèrgine à sente a dumanda diretta à questu questu questu quand'elli sò furmulati in l'usu solitu è ​​mundane. A cosa principal hè chì sò dettu da u core è l'ànima.

Preghiera a Matrona di Mosca

Per dumandà aiutu per ellu stessu è u vostru nascetu hè ancu pussibule cù a Matrona bese da Mosca. Questu santu hè classificatu frà i santi di Diu è hà l'oppurtunità di prutege una donna davanti à l'ochji di u Signore. Pudete riferisce à a chjesa in a lingua, chì dice una preghjula annantu à a nascita di Matrona: "O brigade mamma Matrona, l'ànima in u celu davanti à u tronu di Diu sò dispunibuli, cù u corpu in terra restu, è datu sta grazia supra, parechji miracles emanate. Oghje, cù u to otu graziosu, piccatu, in pienghje, a maladie è i peccati tentazioni, Avà avete pietà di noi, desesperatu, guarantisce a nostra malatia, da Diu, da i nostri piccati, da i nostri piccati, liberate di parechji malati è circustanze, preziò à u nostru Signore Jesucristu pardunemu tutti i nostri piccati, iniquità è cadunu da a mo ghjovestra di a nostra giuventù finu à questu ghjornu è ora da u peccatu, è per e vostre preghje chì ricevenu grazia è grandi pietà, glorificate in a Trinità un Diu, u Patre è u Figliolu, è u Spìritu Santu, ora per sempre è sempre è sempre. Amen " . E pudete leghje u "U nostru Patria" davanti à a faccia di a santa, ogni leva prima di andà in dorme o cù i segni di una risulazione iniziale di u burden.

In fatti, ùn hè micca cusì impurtante cumu esattamente a to prichera persunale, aiutavvi à l'elementu. A cosa principal hè di capisce claramente ciò chì vulete, di rapprisintà, per esse formule è esse voce cusì, mandendu à una donna sana particulari.