Cumu insignà à u zitellu à parlà in 2 anni?

Ci hè situazione chì e cose chì i genitori frappinu di u so zitellu. "Hè 2 anni, ma silenziu. Sò allu cun ellu? "- Sù più è spessu sottu un sussurrezzione di l'altri parenti. In l'URSS, se a foglia ùn hà micca dettu qualcosa di trè anni, era osservatu da i medichi: psiculoghi, neuropathologi, ecc. In u mondu mudernu, i sti trache anu trattatu un pocu diversu, è si ùn ci hè micca cuddà nantu à a salute, i paisani sò cunsigliati per passà lezioni di lezioni di partenza o assicurà gruppi di l'attività colectiva.

Perchè ùn u parlanu micca?

Cumu insignà à u zitellu in 2 anni par parlà - questa longa hè stata studiata da medichi, è suggerenu prima per capiscenu i ragiuni:

  1. Armatura. Se migliori di mamma è papa ùn anu in prumessu per parlà, u zitellu pò ancu esse in silenziu.
  2. Pardina . In ocasioni i figlioli nascinu chì sò naturalmente sgiensi ùn solu per parlà, ma ancu per esempiu, per vultà o ghjustu di un ghjucatu. Questa hè una altra rage perchè un zitellu ùn parlava micca à 2 anni, ma ùn hè micca sparente. Spessu, questu succorsu si i genitori guarantenu fermu u ghjovanu, cumprendi i so dumande senza palori.
  3. Accumulazione di l'infurmazioni. Tali bambini sò silenziusi durante un bellu tempu, ma pùa accumincianu a parlari cù phrases. Perchè, in stu casu, i genitori hanu bisognu di aspittà.

In ogni casu, ancu di prublemi psicologichi, ci sò puru fìsici: mancanza di audiò, trasuti di malatie, traume à a nascita, etc.

Lezioni docenti

Cosa da fà chì un zitellu hè 2 anni di età è ùn ùn parlava micca, hè a quistione à quale a risposta hè una: prima di tuttu, ùn dispira micca, ma impiega. Programmi chì insegenu à i zitelli di parlà, avà abbastanza assai è sceglie un di elli per i so genitori ùn saranu micca difficiuli:

  1. U travagliu cù imaghjini. Sta tecnica hè chì ogni ghjornu u zitellu hè statu indicatu di e so illustrazione culurita, chì ghjè bisognu à quale hè una figura di elli. Per esempiu, hè un cane, hè una vacca, ecc. Tutte e parole vole esse pronunzianu in a forma curretta, chjaramente è lentamente. Per queste l'esercitassi pudete aduprà micca solu l'imaghjinemi, ma ancu i cubbi o i libri prediletti.
  2. Finger toys. Ogni omu sapi quantu i zitelli di pupi comu mostra di pupi. Questu hè assai interessante, per regula, ancu i zitelli mobili hè felice per participà à questu. Hè pussibule escizzà contatti diffirenti simuli: "Ryab Chicken", "Repka", etc. A principal hè chì cuntene forse simuli è parole chì seranu ripetuti periò. Pudete uni pochi, stori prediletti, chì u testu di questu serà uguali ogni ghjornu. Forsi, hè questu strughju chì permettenu à un zitellu chì ùn vole micca di parlà in 2 anni, amparà à parolle di parole.
  3. Travaglià cù i puema. Ora ci sò assai pochi di furmazione pè i zitelli, chì in una forma di jocu anu uttendu migliure à i paroli semprici. Quì hè assai impurtante micca solu per vucà u vostru rolu, ma per insignà u zitellu u dialogu. Per esempiu, utilizate queste quattrini simile:
  4. ***

    Mamma: ughini, ughini,

    Niu: ha-ha-ha,

    Mamma: vulete manghjà?

    U figliolu: sì, sì, sì.

    ***

    Mamma: Eccu l'u cordellu.

    Child: Be-no-bat.

    Mamma: A noi ci salta.

    U zitellu: Dove, unni, unni?

    ***

  5. Sviluppu di capacità finale. Hè statu statu assai pruvatu chì ci hè una cunnessione cumu si un caprettu travaglia cù i so dite è quandu accumincia à parlà. A moldura di plastilina, pasta o arcilla, digitali di perdi, pebbles è buttone - tutti queste l'esercitazioni permettenu à u zitellu, chì ùn parlà micca in 2 anni, per amparà à fà.

Dopu ad avè dumandatu ciò chì u zitellu avia dettu in 2 anni, pediatrici rispundunu micca chì ùn ci hè una lista definita. Ma quantità, a varieghja scala da 45 à 1227 parole, è questu hè cunsideratu a norma. In ogni casu, se u vostru picciuttante só dice "Mamma" o "Dad", da quandu hè u tempu di cumincià à studii cù ellu. Per i zitelli di 2 anni, i cartoni pedagogichi sò stati creati, chì l'insegenu micca solu per parlerà, ma ancu per sviluppà un pensamentu è memoria.

Lista di caricatura:

  1. "Cumu insignà à u zitellu per parlà? (paroli populari). " Hè custruitu da trè parte è insegna à i capelli i paroli chì sò prescelti in sta foto.
  2. "Cumu l'animali dìssenu?". Un cartoon music divertente chì introducesi nichi à a strada d'avè canti, animali di parlà, etc.
  3. "Cucine". Parra di ligne è di l'uggetti in a cucina, è ancu spiega a nozione di "picculu - grande".
  4. "Scopri à u fruttu". Sviluppà un caricaturu nantu à una squadra chì introducesin i zitelli à u nome di fruttu, u cuncettu di "assai - un pocu".