Cumu à dì à un zitellu annantu à a morte?

Ogni mamma ti piace à u so zitellu à cultivà sanu, felice è ùn sapia mai più l'amarezza di a perdita. Ma questu hè cumu u nostru mondu travaglia, chì prima o dopu un zitellu face a morte. Cumu pudete dì à un zitellu annantu à a morte per fà una attitudine corretta à stu fenominu è, in ogni casu, per ùn scantu? Cumu aiutà à u zitellu sopravvive a cura di i carchi? I risposte à questi questi difficiuli sò ricerchi in u nostru articulu.

Quandu parra cù un zitellu annantu à a morte?

Finu à un certu puntu, i prublemi di vita è morte di u zitellu ùn importa micca in principiu. Ellu viaghja semplice, attivamente capisce u mondu, maestru di passà ogni tipu di cunniscenza è capacità. Solu dopu avè ottinutu una certa vita, observendu u ciculu annuali di a vita vegetale è, sicuru, riceve l'informazioni da a pantalla di televisione, u zitellu venenu à a cunclusione chì a morte hè u finale inevitabbile di ogni vita. In ellu stessu, stu sapè di u zitellu ùn hè micca bassine è ùn anu ne forsi assai interesse. E solu quandu face facciata a morte, quantunque a perdita di un parente, un animali amatu o un funerale vistutu accidentalmente, u zitellu annunzià interessatu attivu in tuttu ciò chì hè cunnessu cù stu fenominu. È hè duranti stu piriudu chì i genitori necessanu de risponde claramente, cun tranquillità è verità, tutte e dumande chì si sorgienu in u zitellu. Spessu, dopu avè intesu a parolla di u zitellu annantu à a morte, i genitori scantati è pruvate à cambià u sughjettu à un tema diferenutu, o, più peggiu, accumincianu a pidarià cù i preghjudizii chì ponu sti pensi "stupidi" in u capu di u zitellu. Ùn fate micca! Per sentu fughjutu, u zitellu solu bisognu di nfurmazzioni, perchè nunda ùn sia scantatu chè u unknown. Per quessa, i genitori devenu esse preparatu per dà à u zitellu a spiegazione necessaria in una forma accessibile.

Cumu à dì à un zitellu annantu à a morte?

  1. A regula fundamentale di sta difficult conversation hè chì l'adultu deve esse sia tranquillità. Hè in stu casu chì u zitellu pudarà dumandà dumandà tutti i dumanzii di interessu per ellu.
  2. Dì à un zitellu nantu à a morte in una lingua chì hè accessibule per ellu. Dopu à a cunveglia, u zitellu ùn deve micca avè un sensu di suttante. Ogni questione deve esse risposta da parechje scentifichi di u zitellu, senza ragiunamentu astrattu longu. Scegli a frasa per a cunversazione si deve basatu nantu à e caratteristiche propriali di u zitellu. Ma, in ogni casu, a storia ùn deve mancassi u zitellu.
  3. Dì à u zitellu nantu à a morti avete aiutu l'imaghjini di l'anima immortali, chì hè presente in tutte e religione. Hè quellu chì aiutarà à u zitellu à trattà cù i so teme, ispiramente a speranza.
  4. U zitellu devettenu bisognu di e quistione chì succedi à u corpu dopu a morte. Avete bisognu per elli cum'è francamente. Hè vale a dì chì dopu à u core cèltanu, una persona hè intrudua, è parechji ghjunghjenu à u cimiteru per guardà a fossa è ricurdate di u mortu.
  5. Assicuratevi di assicurà u zitellu chì, invece chì tutti i ghjovani più ghjornu, ma u solitu passa in a vichjàia, dopu una longa vita.
  6. Ùn àbbia paura si u caprettu persenta Ritorna à u tema di a morte, dumandendu più di novi dumande. Questu solu indica chì ùn hà micca calculatu tuttu per ellu stessu.

Averaghju qualcosa à u zitellu annantu à a morte d'un omu caru?

I psiculologi in issu dispusitivu sò unanimi: u zitellu hà u dirittu di cunnosce a verità. Ancu parechji parenti sò ancu tendenu d'amparà da a cura di i figlioli di a vita di i carchi, pruvatu di prutege l'emozioni innecessa, questu hè sbagliatu. Ùn ciisceranu puru a morte dopu l'estereotipatu "Fughjatu da noi", "Mi sò soreatu per sempre", "Ùn hè più." Invece di calmarà u zitellu, sti frasi cumuni pò causarii porsi è pesce di pesu. Hè megliu dicerate chì una persona hà mortu. Ùn provete micca di finta di chì nunda hà succorsu - hè megliu per aiutà u zitellu sopravvive a perdita .