Sfumati di biancu

Invece l'apparizione simplicità è banality, u culore biancu hè riccu in parechje sfumaturi. Tutti sapemu chì a latta, u cotonu, u salinu, u rossu è a neve sò chjamati biancu, ma sò quì u listessu colore? Naturlament, no! In u culore biancu, chì hè un fenomenu, si trova un simbolismo deep. Hè assuciatu cù a purezza. Ma cumu pò esse un vestitivu biancu per fà una zitella look sloppy? U tuttu hè in i detti, o più bien, in l'accessori d'ombra à u friddu o caliu.

Ombra fredda di colore biancu hè assai faciule di ricanuscià. In elli, a blancura brusta un blu, grisgiu. Questa ombre hè neve, porcellana, paper ufficiale. E sfumaturi caliu di u cast amaru biancu, u culore di u cunchju, crema è ivori.

Tips per stylistichi

U primu chì si deve esse determinate per ogni nena hè u so appartienti à un culore particulari. Sì hè "invernu" o "estiu", in a so ropa hè preferita à furnisce sfumaturi friddi (biancu nuvole, biancu fume, "ghjustu biancu"). E zitelli cù u "primavera" di u culore è "u vaghjimu" fucinianu nantu à i sfumaturi càlammi. In ogni casu, a cumminazione curretta di tonalità di biancu suggerisce chì i cuntrasti di l'aspettu seranu cunti. Cù capelli, pelle è l'occhi, u culore biancu sarà faint e boring. In questu casu, u pastellu hè a megliu solu. Ma a pelle sparghja ùn significheghja micca chì u biancu pura seranu a fàccia. In certi volti à a ropa, a zitella torna grisizza, inconspicuous. Hè per quessa chì in ogni casu individuu, "necessariu" hè necessariu. Mentre ùn voi micca vistimenti bianchi, ùn pudete mai cunfidenza dì chì sì vai à voi. L'sola eccezzioni hè u culore di lana bianca d'ovince. A causa di a diluzione di u tonu biancu, l'ombra hà una marea undiatu amaritana, ma pò esse chjamata una calda cun un stretch. Hè per quessa chì ùn hè mai surtutu da stile. E in generale, l'esperimentu, è certe truvamu "u vostru" biancu!