Tubage avec sorbitol

Da u tempu à u tempu di pulisce u fegghjinu è a vesicera ùn hè micca minatu à nimu. Ciò chì pudemu dì da quelli chì soffrenu di e malatie di questi l'organi internu. Ci hè assai modi di purificazione, è ùn tutti ùn deve di fà in un policlinu. Cusì, per esempiu, tjubazh cun sorbitol - un metudu di pulizia chì, dopu a coordenazione cù u duttore, hè abbastanza possibbili di fà o di fà in cundizioni di casa.

Cumu fà un tjubazh cun sorbitol?

Tyubazh vi permette di disperse ghjustu a circulazioni di sangue è migliurà a currente di a bile. A pulizia di u corpu cù sorbitol effetiva eliminava tosini, impedisce stagnazioni di a bile . Stu tipu di tjubazha in principiu hè cunsideratu innocu è contraindicazioni privati, solu per i viti è di e cose di malatie specifiche, ùn hè micca. Malgradu cusì, per cunsultà cun specialista prima di inizià una crescita di tjubazh cun sorbitol, ùn hè micca minatu.

Sorbitol hè un sustituutu di zuccheru vegetali, chì ùn cuntene micca glucose. Per evitari cunsiquenzi sfaguate per ghjornu, avete bisognu di piglià più di cinquanta grammi di a sustanza. Per u prucessu di tjubazh cun sorbitol per aduprà u massimu effettu, ci vole cumpressu cumu secondu tutte e regule:

  1. Per uni pochi ghjorni (è ancu megliu - per un paru di simane) davanti à tjubazha u fegate è a vinu di a vini cun sorbitol annunzià nantu à una dieta fatta. Duranti stu piriu, a dieta ùn deve duminata da frutti è vegetale, l'alimentariu deve esse fatta in tuttu u sanu. Pranzu in una dietu duverà assai.
  2. Uttenite una buttiglia aperta d'acqua minerale purificata per a notte prima di u prucedimentu, perchè e gasi sò fora da ellu. In a matina in un vetru di acqua, diluceu micca più di cinque grammi di sorbitol è eddu in un gulp.
  3. Mettite sottu a manta cun una padedda di calefazione attaccata à l'area di subcustica dritta, è dopu à a meza ora, ripetì a prucedura. Cumu hè fattu di sorbitol per un tempu longu, senza cursu, hè megliu destinà un ghjornu off per ellu.

U risultatu serà visu dopu parechji ghjorni dopu à andà in u bagnu. Ùn àbbia pane si secondu a so prucessu sò colic, hè a riazione bona di u corpu.

Tjubazh cun sorbitol è cane

Un altru mètudu di purificazione hè tjubazh cun sorbitol è dogrose:

  1. Avete bisognu di trè zucchioli di spezii caratteri rosati , chì deve esse spuljati cun acqua furiosa.
  2. Infuse liquidu deve esse circa ottu ore.
  3. Prima di vìviri una infuzione in a matina nantu à un stomacu vacu, ci vole à aghjunghje un parechje di cullettes di sorbitol.
  4. Bè dapoi u liquid chì deve bisognu per duie visiti cù un rupture de 10 minuti.

Dopu sorbite cù di dogrose, u corpu ùn hà micca bisognu di u restu, à u cuntrariu, hè necessariu di movimentu quantu più possibili è più attivu. Un signu di u successu di u prucedimentu hè un bancu fugliale.