Violet tri-color - propietate medichi è contraindications

Violeta tricolore, cunnisciutu cum pensà, ùn hè micca solu una bella fiore, ma dinò una pianta medica, a parte aeree di quale hè aduprata in a terapia di diversi malati. I prugetti curatori di u viulinu di u tri-colore sò dovutu à a so cumpurtamenta chimica chì sò ricunnisciuti, ma ci sò contraindications à a pianta.

Composizione e pruprietà terapulugia di ticolore viulita

À i cumpunenti biologichi attivi chì componi a pianta, includenu flavonoids - orientin, rutin, vitexin, acidesi - salicylic, ursolicità è altri, saponins, anthocyanins, tannini, vitamini è minerali, olii essenzali, tannini, polisaccharidi mucosa, etc. Ethereal Olii è cumpusitori mocu sò un effettu curativu à u funziunamentu di u trattu digestivu. Saponins difenu diurite, spettoratu è bronchodilatori. Flavonoid rutin reduci a permeabilità di i mura di i capillari, diluta u sangue è accumula a circulazioni sangue. Vitexin elimina lattice di colesterol, normaliza a prission sanguine.

L'acidu salicylicu hè un bonu antisepticu, è uruguale reduci a cuncintrazione di glucose in u sangue è facilita l'estatus di diabètichi. L'Anthocyanins sò un effettu bactericidali, è l'inulina prebòtica face a normaliza a microflora intestinali. Tannini anu un effettu astringente, distruzendu a microflora patogenica, stimulating regeneration processes and eliminating inflammation.

Induva chì hè applicata?

E pruprietà ùtule di tricrapi violet anu trova a so applicazione in u trattamentu lucali di pustule è herpes rascalli, ulcers aphtesi, etc. U zucche frescu, decocu è infuzzioni sò usati per a diatexite in i zitelli è e proprietà medicinali di u viole tri-colore aiutanu à acelerà a recuperazione di malatie di u sistema respiratorju accumpagnatu da a tezza. In u trattamentu di a cistitis , peleonefritis e urolitiche, i preparati viole sò usati cù pani di lupini, foglie è baga di cranberries. U tè da i fiori hè cunsigliatu di vìviri à e persone chì sò "malati cù core".

A ricetta per a cucina:

1 tbsp. l. a cruda maestra un vetro d'acqua fogera, l'impruvà è quandu si ricolanu, passanu da u filtru è bè da 1/2 tazza di 3-4 volte à u ghjornu per u friddu è a gripe, infezzione di u vinu di u digestivu, i dolori. Hè ancu utilizzatu per a preparazione di cumpressi.

U viulete hà un prucessu chjubitu è ​​negativu: pò causà irritazione di u intestinu è pruvucà vomitori è spasme chì s'utilice in quantità grande. Ùn pudete micca piglià fondi nantu à a basa in u piriu di i malativi agudi di u lavu digestivu.