Ecunòmica di i studienti junior

L'educazione ecologica di i scoli di qualità baixi hè una parti integrale di a furmazione di a parsunalità. In u prucessu di l'educazione, non solu i genitori ripaghjanu una parte activa, ma ancu i maestri di scoli principianu attivamente. Dopu tuttu, digià in a classi primaria cumincià à studià a storia naturale, in lezziò di quale prestu assai attenzione à i prublemi ambientali. Un rolu impurtante hè ghjucatu da a cumunicazione cù i pari, leghjendendu literatura di i zitelli è veddi film animati. Da tutte e cose, u zitellu sullaninu nantu à l'infurmazione nantu à l'ambienti è a relazione trà l'omu è a natura, eletta u so ideale, chì ellu prova à imitare.

Ogni scopi è obettivi

I tarreni di l'educazione ecologica di i scoli, i studienti in i qualtagghi bassu sò assimulati l'aspettu seguenti:

Ci hè una certa seqüència in u studiu. Prima, tutti l'uggetti di natura sò cunziddiati per separà, a so interrelazione entre elli è in particulare, trà l'objettivi d'una natura viva è senza vita hè amparatu. E, finarmenti, in l'ultima etapa vene a cunniscenza di l'urighjina di parechji fenomeni naturali. Ma l'essenza principale di l'educazione ecologica di i figlioli junioru hè di participà i zitelli in a natura. U risultu duverà esse una intrepretazione di u rispettu di l'animali, insetti, paesi è e piante. Dopu tuttu, a natura hè una cundizione necessaria per a vita di tutte e persone. A cunnuscenza ricivete formanu l'attitudine rispundente à tutti l'uggetti di l'ambiente. I vostri cumprenni chì per esse mantenenu a salute è l'attivita vitale indispensèvule, ci sò necessari cundizioni favurevoli, per quessa hè impurtante per priservà i risorsi naturali.

Mètiti è forma

L'intiressi nantu à i fenomeni di a natura è in l'uggetti di a natura vivente accumincia a manifestazione in una età curretta. L'educazione di a cultura ecologica di i figlioli juniori hè basatu annantu à trè principi basi. Questu hè sistematicu, continuu è interdisciplariu. U successu dipende direttamente nantu à l'organizazione curretta di i classi. È per suppressione è fà u zitellu in più interessate ogni ghjornu, e novi formi è metudi di a duttrina deve esse appiicata.

I mètudi d' educazione ecologica di i scoli d' abbitanti bassi pò esse divisu in dui gruppi:

A ora, più di e lezioni populari in a forma di un ghjocu, in forma di presentazione tiatrali è scena. Inoltre, e forme di educazione ecologica di i ghjovani è scritti in:

  1. Mass - organizazione di vacanze, festivali è cunferenze, travaglià nantu à a migliione di i posti, piazze è più.
  2. Gruppu - opulente opere in circles speċjalizzati è sizzioni, excursions, camminatore.
  3. Individu - attivazione diretta à preparà astratti, rapporti, raccordji di observazioni di vita di a pianta è di l'animali, u disegniu.

L'efficacezza di u travagliu educatu pò esse ghjudicatu da a prisenza di l'interessu vitale di u zitellu in a cunniscenza di u mondu chì u circondu.