Uratore di frutti è ligumi

Cù furnhi microondas è spremcati oghje tutti ognunu di tuttu. E cum'ellu hè, per esempiu, un annudariu è ciò chì si usa, ùn tutti ùn sapemu. Scupremu!

U diluzore per i verdura è i frutti hè un discu destinatariu per a desidratazione (desumidificazione) di diversi prudutti. À u listessu tempu, hè qualità diferenutu di un secreziu primitivu, anche l'uggettu di i dui tipici di sti apparecchi hè a stessa - per acquistà frutti è legumes secche à a strada.

Chì ci hè a diffarenza entre un purgatore è un siccatore?

A principalità diffarenza trà u dispusitivu è u secadoru hè u principiu di l'imprudenti. U purgatori, grazi à u so designu è u thermostatimu intruduciutu, ùn solu secchi, ma ancu di u vitrudu u pruduttu.

Un puntu impurtante hè u regulamentu di temperatura. Se in u secadoru pò esse settu solu l'apprussimatori, u desidratore li permette di accuncià appretene a temperatura di a cambra. Chì importa hè questu? U fattu hè chì qualsiasi alimentariu crudu cuntenenu in a so cumpusizioni di e so enzimi, chì sò necessarisi per a maiori absorzione da u corpu umanu. È per mantene mentre chì secanu, avete bisognu di cumplessu cù u regnu di temperatura addattata. Per esempiu, a temperatura per secà a più di legumia è di frutti ùn deve esse micca più di 38 ° C, altri, l'enzimi cuntenuti in elli sò distrutte.

Quandu i pruduzzioni di caldera cù un secadoru ordinariu, risicate di risicà i pezzi chì sò siccati sardini ma sò travagliati. Se vulete fruttu è ligumi hanu da esse guariti longu u più pratice, allura ùn sera da nunda di u vostru travagliu, postu chì l'umidità evaporizada inevitabbilmente porta à u moltu è dannu alimentariu. Uratice, per contrarimentu, qualitativu è escima solu i prudutti, mantendu sustanzi suttili è in particulari i enzimi.

Comu sceglie un bon desidratore per frutti è ligumi?

Quandu si compru un acquiccio, hè cunsigliu chì fate prestu attentisce à i punti di seguente:

  1. A prisenza di un termostatariu regulatu hè spessu u decisore à a scelta di un additulariu. Pensate à quale manghja a più di sicondu secondu: per a carne è u pesciu, a temperatura di securizazione rrecite hè 68 ° C, per pasture - 34 ° C, per altri prudutti vegetali - micca più di 38 ° C.
  2. I disu addraturi sò inturnu è quadru, verticale è horizontale. In u flussu verticali di l'aiutu passa per i canali speciale, secannu ancu i pezzi di l'alimentu nantu à e toge. In l'appruvisioni horizontale, l'alimentariu hè seccu ancu più uniformu.
  3. In u principiu di securizà, i desidraturi sò ancu diffirenti - ponu esse cunvultu (l'aepe radiata circuleghja per a càmera da u fanàticu) è infrared (i molécule d'acqua in i prudutti sò esposti à a radiazione IR).
  4. Qualità di i materiali da quale u pruduttu hè fattu. Ùn deve esse un plasticu di qualità chì, sottu a influenza di u caldu, pò liberà sustanzi tossichi. L'opzione ideali hè polipropilinè.
  5. Dimensioni di u dispusitivu. Iddi dependenu da u nùmeru di paleti per assecenu - più di elli, u più grande hè u desidratore.
  6. U putere di u dispusitivu è a quantità di energia chì cunsuma.
  7. U livellu di Noise. Certi mudelli anu una scelta di u moddu di ghjornu o di notte.
  8. U timatore ùn hè micca u più impurtante, ma assai cumminenti.

I disuperatori sò assai "rispettati" di nutizie è veganie, vegetali chì si troppu impurtante. Ma ancu s'ellu ùn appartene micca di vittetini, per cumprà stu apparatu, puderà apprezzà a qualità di i prudutti assicurati.

I desidraturi di a produzione russa "Ladoga", "Summerman", "Sukhovei", "Veterok" sò trà i populari. In quantu à i mudeli di fabbricazioni stranieri, a palma di pustulevule hè in l'abatilanti "Excalibur" è "Sedona".