I più belle di u 20u seculu

Ci hè un cuncettu di bellezza assuluta? Per ogni persona, a bellezza hè una rapprisintazione subjectiva è hè misurata da parechji paràmetri. Agree, un omu li piaci l 'occhi blu è i capelli bionda, è qualchissia hè una bassu per l'occhi marroni è i caschi di castagna. E pudete numari senza end. Ma però, ci eranu, è sò i normi di bellezza femina. E donne, l'apparizione di quali stimulatesu l'imaginazione è avè guidatu a mente, hà fattu milioni di fanatichi è ammiratori amparanu u cori. Di sicuru, pudemu facilmente chjamà a donna più bella di a storia di u cinema è u teatru.

Chì i femini di u XX sèculu eranu cunsiderati più belle?

Qualcuni di e donne pò parlà per ora, è ùn l'admirazione ùn hè micca solu imposta. Amuninemma ammirazioni di e donne più bella di l'Hollywood di u seculu passatu.

Sophia Loren (nomu reale Sofia Villani Shikolone), hè natu in Italia, in settembre di u 1934. A l'età di 14 guara u so primu concorsu di bellezza, è ancu à 16 hà participatu in a cunfessione Miss Italia, unni ella ricevi u titulu "Miss Elegance". A famiglia è u successu matrimoniu cù u pruduttore Karl Ponti abriu a strada di Sophie in u cinema è in a mità di l'anni 1950, diventò un veru astru è simbulu di u sessu di l'Italia. Hè interessante chì Inesiatamente Sophie hè statu sparatu sottu u pseudoniu Lazzaro, ma à a insistenza di u so maritu, hà cambiatu à Lauren. Dopu u 1957, Sophie hè statu attivamente filmatu in i film di Hollywood. À quella di l'attrice 3 Oscar è parechje nominazione di i festivals cinematografici più prestigiosi. Una di e più bellissima donna di tutti i tempi, ella, naturalmente, hè u pruprietariu di a Stella à u Hollywood Walk of Fame.

Vivien Leigh (Vivian Mary Hartley), vinni natu in u Novembre 1913 in Indiana Britannica. À 7 anni, pocu Vivian hè mandatu à l'Inghilterra, à u Monestru di u Sacru Cœur, induve ghjera oghje di divintà una grande attrice. Nta l'anni 30, hè studiata da l'Académia Reale di Arte Drammatica in Londra. Tutti ci anu Vivien Lee nantu à l'Oscar winning film "Gone with the Wind", induve l'attrice tocca a bella Scarlett O'Hara. Hè interessante chì l'attrìghjina ùn hà mai gravitatu versu u cinema, restu fidu à l'scena. Hè un fattu tristu chì Vivien hà patutu di manic depression per a maiò parte di a so vita è à l'età di 30 hè stata diagnusticata da tuberculosis , da quale ella hè morte. Vivienne hè divintatu u dirittore di 2 Oscars è parechji premii.

Brigitte Bardot , nascìu ntô settembru di 1934 in Francia. Dedicatu a so zitiddina cultivendu è cumplicità di u travagliu. A zitella era un "ankerinu feivu", hà patitu da strabismu è purtatu cezzi per corrette un muzziciu incorrecte. Attenti in ballu è ballu, chì prestu prestu boni risultati. Brigitte hà cunsideratu dopu a sparazioni in a rivista "Vogue", dopu quandu hà principiatu a so attività di u cinema. Pittura "E God creò una donna" hà purtatu a famiglia di l'attrore. È hè Brigitte Bardot chì l'avemu aghjenti per a moda per un swimsuit bi bikini!

Allora ognuna avà u so propiu listinu di e donne più bella di u seculu, è ùn pudemu micca discutiri cun ellu. Ogni donna à a nascita ci hè dotata da una magia è charme especial, perchè ùn hè micca maravigghiusu chì a bellezza salvata, rescate è salviere u mondu!