Quince Ġappuniż - Implantar u Kura

U coddu japunesi hè un arbulu impurtante chì ci hè ancu un fruttu di fruttu assai utile. A so patria hè cunsiderata cum'è i regione muntaniniali di u Giappone, induve hè crisciutu più di centeci anni, ma i nostri ghjurnale domestici, dilettanti, codre chì hà attitatu l'attenzione relativamente pocu. Avà, u coddu japonesu hè spargiate in u prugettu di u paisaghju, per creà serpenti, è hè cultivatu in fasciati o in chjappi sulitariu.

Quince Ġappuniż - Implantar u Kura

U codellu japonesu hè assai piacevule à u lume è u calore, pericalli per u so pezzu, hè necessariu di cullà u locu più luminosu è protughi da i venti di u ventu sittintriunali in u situ. Questa pianta pò cretà bè è sviluppà nantu à terri di a diversità di cumpusizioni, ma si deve noteu chì ùn hè micca necessariu di fugliale codificatu à a turba o suciali alkalini, perchè quì puderia micca affettivu u so evoluzione.

U tippu di codre japunesi hè megliu fattu in a primavera. Certu, a pianta di u vaghjimu hè ancu possibbili, ma menu discepurti, chì a pianta hè termofílica è pò muriri, senza mai avè raghjunatu. Prima di cultivà u sughjettu deve esse sbagliatu è puliti di e male. In casu chì u sughjettu hè infiertilu, i manure, u compostu di turf, è ancu puru pustule è u fugliu di fertilizzanti.

U sembra di coddu hè megliu in picculi gruppi di varietà pianti (3-5 pezzii) à una distanza d'almenu 1 m di l'altru. In u pianta, u colpu di l'azurianu deve esse situatu à u nivellu di u fiore o cun una diprissioni insignificante (3-5 cm), perchè u so incipitatu eccessivu pò esse rallentà u crescita di l'arbulu. Inoltre, vale nutà chì u codice japonesu fermamente tollerà u trasplante, perchè deve decisu immediatamente nantu à a locu permanente di a so locu è ùn anu micca afflittu una volta, trasplantendu di u locu à u locu.

A carità di codice japonesa ùn deve micca bisognu speciale. In tuttu l'estiu, ci vole sparghjile regula a terra, sguassate i bande d'erbe , è inghjulilla ancu a terra nantu à a machja cù torba o serra. A nutrimentu di a pianta duveria esse realizatu duie volte à l'annu: in a primavera prima di u fiori - in particulare u fertilizzanti di nitrogenu, è dopu a cugliera - cun una solu suluzione cumplette.

Un altru cumpunente impurtante di u fruttu di quince japonaise hè a so pruninzia è di cunfurmà a curuna. Dopu avè ottu l'età di cinque, l'arbulu accuminzanu a primu regula, da chì i più pruduttivi sò sparanu tri anni. In u primu muvimentu, in l'arbuli d'adulte, i rivolti, sottumessu sante sottuvanziati è chì anu sdivellati, anchi quelli chì sò più vechja di cinque anni. Cusì, un arbulu cunfurmatu averebbe pussutu circa 12-15 rami.

Semu devi esse nutatu chì u codice japonesu ùn hè micca teme di quasi ogni malatie è peste, per quessa ùn hè micca bisognu di prutezzione chimica.

Quince japonesi - modi di ripruducazione

U cuncetazione di u quince nurmale hè realizatu vegetativamente (staggiune, trombi di stizzi, capi) o semitiche.

U megliu è più affidante di ripruduzione hè a semente, ma in questu casu, i pruduzii varietali ùn sò micca guasi priservatu, chì ùn ponu micca esse detta di a riproduzione vegetativa.

Per u cultivo di codici cù l'aiutu di capasti, in a primavera a fossa di a parti hè enterta, è in u vaghjimu u lugiziatu hè divisu in u nùmeru di rivolti vertichi chì si apparenza è sò traspurtati in un locu perpetu.

Cuttings for reproduction of quince japonesa sò tagliati cù parechje internode in u principiu di l'estiu, dopu à quandu si sò stati ridciuti in una mistura di arena e turf. In u vaghjimu a pianta in a so ghjustizia circa 15 cm è pò essa sicurezza in u locu.

Sta pianta hè quarchi propensu à dari numerosi risici di corta. Quandu hà dugnu un arbulu in u periodu di primavera o vaghjime, i rimèsmi sò chjudiate cun un pruneru è piantatu verticali in a terra.