Vilnius - attravers

Vilnius hè a capitale di Lituania, fundata in u 1323, chì hè cunsideratu cum'è una di e città più antica e più bella di l'Europa. Hè una cità calma è pianta, induve, grazia à i strade medievale medievale, i chjucchi, è un anzianu di edifici antichi, un ambienti particularmente unicu di l'antichi regni. A storia di Vilnius hè cusì multifestazione è affissante chì a maiò parte di i so monumenti architettoniichi sò state riunificati è ricustruiutu. Hè per quessa chì a città combina funnies di e diverse epichi - Gòticu, Baroccu, rinascimentu, classici, cusì attraendu i turisti è solu amatori di shopping in Europa da tuttu u mondu. In più di una quantità enorme di antichi munumenti, in Vilnius ci sò musei miniatura, galerie, autore, è parechji monumenti interessanti di l'arte contemporaneo.

A voir à Vilnius?

Cattedrale di a Basilica di San Santi Stanislaus e Vladislav

Hè a catedrale principali di Vilnius, erigite in u principiu di u 13u seculu da u Re di Lituanu Mindaugas. Ci hè una Cattedrale in u centru di Vilnius nantu à a catedrale di a catedda è in u so stile hè simile à i tempii classici di a Grecia antica. In u 1922, a catedrale fù datu u statutu di a Basìlica è da tandu ghjè appartitu à a categuria maiò di temi. In tuttu u seculu, a cattidenza hà cunnisciutu assai incendi, guerri è ricustruzzioni, cusì parechji volte architectural refletenu in l'architettura - Gotico, renaissance è Baroccu. Dintra a catedrale pudete truvà sculture di rè di Pulaccu è prumesseri lituani, tombali, un grande quantità di magnifiche pittura, in più di cume mazze nantu à i funerali di e persone storica impurtante.

Torre de Gedimin (Torre Gediminas)

Hè un simbulu anticu di a cità è in tuttu u statu Lituanu, chì ghjè situatu sott'à a Cattòlica di Casteddu Hill. Sicondu a storia, a cità di Vilnius hè stata fundata da u Grand Duca Gediminas dopu avè un sonu prufettu nantu à questu locu. Per ordine di u prìncipe nantu à u monte, u primu casteddu ccu boni torres hè statu erettu, è da questu più di novu edificazioni accuminciaru a prisintari, è cresce una cità gloriosa. Sfortunatamente, finu à issa solu una torre è e ruins di u casteddu di Vilnius sò stati cunservati. Oghje in a Torre di Gedemin hè u Museu Nazionale Lituano chì avarà infurmatu da a storia di a cità antica.

Chjesa di Santa Anna

Questu hè unu di i più belli edifichi di Vilnius, fatti in u tardu di stile giappunisa. Un fattu interessante hè chì in a so custruzzione sò stati stampati brianzi di 33 prufili, chì permettenu i patroni per ghjucà cù textura è creanu mudelli unichi. A ghjesgia hà ghjuntu i nostri ghjorni senza cambiu è oghje ùn sughjurnate à amaze u turistu cù un numaru senza prevalenza di tumbii ornate. A Chiesa di Santa Anna hè cunsiderata chì hè a carta di visa di a cità di Vilnius.

Sharp Bram o Sharp Gate

In i tempi antichi, a cità era circundata da un muro di fortezza, è questu porta hè l'unicu di i 10 porti di quellu muru, priservatu à l'ora oghje. Per sopra a porta hè una grandi cappella, induve l'internu di quale hè esercitu in u stilu di u neoclassicismu. Ci hè a crede chì i icone quì prutegge a cità da i nemici è benedite u populu chì lassalli. Hè in questa capella chì u icona famosa di a Virgine Maria si mantene, chì attrae assai catolici di tutte u mondu.

Questu ùn sò micca tutti i posti interessanti in Vilnius. In fattu, in questa città maravigliosa, ci sò assai assai attraziati chì vulete amparà novu. Cusì ùn hà dubbitu, Vilnius vi ferà impressuà cù u so ambienti incredibili è si ferma in a vostra memoria per un bellu tempu.

Tuttavia, ùn si scurdate micca chì Lituania ùn hè micca in lista di paesi cun visa senza visa per i citatini russi o citadini ucraini .