I fiori da a pelle cù i so mani

Ùn hè ghjallacciatu per esce fora cose di vie cuirati - pudete fà accessori interessanti è eleganti da elli. I fiori fatti di lussu, fatti cù i so propria, decorerà a vostra sacchettu, u cappellu, a chaqueta o favurita favuritu, facenu a vostra cosa preferida sclusiva.

Cumu fà una fioritura di a pelle?

Per fà e flore da a pelle, avemu bisognu di seguità:

Se ùn avete micca scogliu di pezza naturali, u culore artificiale hè assai adattatu per fà i fiori.

Tecnulugia di fà i fiori da a pelle

  1. Prima, tagliatu i sputichi di i petali da u paper. U papetu pò piglià ogni densità, l'uffiziu spiciu duverà. Facemu 4 tene di spazzi per petali. Dimensione di spazii sò determinate da a dimensione chjamata di u fiore, o da u calculiu di scuppies di a pelle.
  2. Dopu tramutemu i voce in a pelle è tagliate i petali. Ci hè bisognu di sei petali di ogni dimenisuni.
  3. Avà cumincià à travaglià nantu à i petali. Per questu avemu bisognu di una regula standard, preferibbilmente plastica è trasparente, è a cola "Moment". Pigliate u primu petale è dividite à mezu à mezu, fate a fila chì dividisce a curva o un penisulu simplice.
  4. Allora pigliate un canna di cola, fate mette in un match è appricà una strada fina à u liceu cintrali.
  5. Eppuru uppusizione u petali in a meza, pusendu u regnu sottu nantu à a tappa, chì cuddà u petali à 1,5 - 2 mm. Sò guidati da a scena.
  6. Mantene u travagliu in questu postu per parechji minuti, allughjatu u pegnu. Dopu quì, sguassate u regnu, aghjustemu u petali. Ci voli chì sta forma.
  7. Per dà una bella forma, l'aghjunghjemu nantu à una superficia horizontale pianica, a volta l'avemu copre cù un regnu, ma da l'altru, assicurendu chì a curbla ùn hè micca stuck. Allora aghjunghjeva a carica nantu à u capitu e lasciate un pocu tempu, allughjendu u travagliu seccu.
  8. I stessi accussini sò assulutamente cù tutti i petali di u fiore da a pelle. Cogghiamu attente à u fattu chì in petali pittori più chjucchi sò u curcu per esse più chjucu.
  9. Forse, piglià un saccu di pelle pè u centru di u fiore, selezziunate i sei petali più grande è e disperse in un círculo in u colpu. Fighjendu una nota annantu à a dimensione di u circhiu chì avemu bisognu di cutà.
  10. Avà ciauru di cutulà u circhiu - questu sarà u core di a nostra splutazioni di u pelle.
  11. Finalmente, avemu preparatu tutti i filamenti, avemu da travaglià cù u prucessu di i petali. Piglia a petra petri è lubricate cù una strata fina di PVA cola. Questu hè un momentu necessariu, senza chì ùn avemu micca successu à annunzià i petali nantu à e candele.
  12. Quandu tutti i petali sò ridati di cola, avemu da passà à a melting. Pigliemu u primu pètale, fate cù un pinzellate cù pezzi, chjama una cannila è aghjunghje u petali nantu à a flama, finu à chì i spiculi sò funnuti. Hè impurtante micca sottumessu - a deformazione deve esse faciule.
  13. Arrimenu prima di a flame prima una mità di u petali, dopu l'altru. I fini si daveru, è u petale stessu - vi cunvene forma.
  14. U listessu hè fattu cù tutti i petali di u nostru fiore futuru.
  15. Prossimu, pigliate u pegu "Moment" è cumincià à cola in un círculo cù i petali nantu à u centru cutatu di u fiore. Emprastu in cola da a fondu di fondu - u più grande. Assicurendu chì l'intervalli trà i petali sò i stessi.
  16. Cusì unu per unu guariscenu tutti i petali. Oghji, a nostra splutazioni in u filu hè prestu, ferma per fà un ornamentu è un pocu per trasfurmà.
  17. L'attrachju più versatile di ghjuvintù hè un pugnale, perciemu facemu u brocchetta di a nostra fiore sottu. Tagliate un cercolu di pelli è un petit rectangulu.
  18. Fighjà, pigliate un pinu, aprirela, mette nantu à u circhiu è fiscale cù un rectangulu. Ci hè stata quì hè un disignu pocu cumplicatu.
  19. Avà cugna u pezzu per u fioru.
  20. Finalmente, decora a nostra mo òpira. Per questu pudete utilizate buttoni, perle, perle, cordone.
  21. Trasformammo u nostru pappagallo cun un buttone, imbruttatu è u fugliu cù a pelle. Guariscenu u buttone in mezu di u fiore.

Hè ciò chì hè faciule è faciule di fà i fiori da a to pelle cù i vostri mani. Tali purcelli pò diventà a basa di brocche di u casu nantu à a pelle o decoranu robe di coghju .