Quali cazola di ghjuvelli sò in moda in u 2015-2016 invernu

A ghjuvà di a donna hè una variante assai più pratica di u vestimentu d' inguernu chì un capo di pelle o un capeddu d'ovince, chì ùn anu micca paura di i vagari di u clima è hè ideali per viaghji fora di a cità o camini longu. Pigliate chì e chjappiżmi saranu in moda in u 2015-2016 invernu.

Extrema durata

A tendenza principale in a moda per ghjerami 2015-2016 hè un inusual longitude micca standard. Questa tendenza hè divisa in dui tendenzi opposti. Prima, ci seranu prestiti accuncià e ghjuvelli curriculi catturati, cuminciannu a poca crapula per a cintura. Ùn prublemà chì sta scelta hè adattata per medichi permanenti in i ghjàllichi di l'inviu. In ogni casu, sè vo site una persunale di pricipalità invernali invernali invernu per 2015/2016 per l'attività di l'altezza chì ùn impediscenu u muvimentu, in seguitu a durazione scurretta hè a vostra opzione. Hè avutu ancu u zuccherinu di u ghjacciu, per ellu chì a presenza di una parte di u fossa chjesa ùn hè micca cusì impurtante cum'è quelli chì si movenu cù trasportu pùblicu è sò furzati à fà stendentà à un momentu à u busu.

A tendenza opposta, chì anu da esse à a cima di a moda, sta stagni di ghjuvelli long maxi. I mudelli just above the ossigulations sò generalmente un corellu trapezoidali è un quilting abbastante abbastante. I diseggiani ricusavanevanu chjappi di ghjuchili di ghjunghje nantu à a moda 2015-2016 dispunibule, per ùn guardà l'esemplariu di a figura, o di scentì a cintura cù un cinturte o cintura .

Per quelli chì ùn sò micca pronate per pruvà cù a larghezza di a chaqueta di seguita è anu circà un mudellu più tradiziunale, un grande quantità di varianti sò presentati in i passageri davanti o ghjustu sottu à u ghjinochju, è ancu righjunghja a mezza coscia. L'énfasi in quessi chjappiżi hè nantu à u disignu di u coloru pocu cumuni.

Colori veri

Uniforme invernale per ghinnate in moda 2015-2016 sò assai cumuni. Unu di i culori preferiti pò esse distinatu u bughjone, u borgognu è di u mari, ancu tutti i bianchi è u biancu. Sò parechji mudelli diffirenti pò esse vistutu in u disignu luminoso è culuritu. Attual floral, ornamenti florali, mudelli in u stili orientali. Per separà, viaghja da nutà a tendenza à utilizà l'imàgini di l'animali, natu micca naturali, ma solu cumu per un cartoon: l'orsi, i fucili è i cani, i canturi, i civelli, i rane in questa interpretazione quì parò cute è girlish. Hè ancu populari serà a dicurazione di a cima cù un patculu di serpente o d'ornamentu chì rrespundenu a pelle di un coccodile.

Fatturi inusual

A dicurazioni di a cima in mudelli di e reba adherente hà tene à utilizà uni tessili rossi cun u textu. Allora, quandu decide u ventu in ghjuvelli sò in moda 2015-2016, i diseggituri di firmà a so sguardi nantu à u denim. Jeans sò una di e varianti d'invernu più modivi di u 2015-2016. Inoltru pudete vede mudelli cù una cima fatta di velitu, lana. Pani naturali è suede sò usati per costruisce a cima di una ropa cusì bè.

Esecutération et inserção

Infine, vale a nutari a tendenza à l'usu di l'arnesi è di i inserti inusual. Sè i caschi di piume cù u maniche di corta sò oghji difficili per qualchissia per surprise, allura i mudeli cù inseriti per u pelle, cù un sunnitilla longa, oghje u frescu è spettaculu. Pudete cumprà una cunchera cun giacca di pelle, inserenti nantu à e spalle o più vilidi tradiziunali nantu à u cappucciu è capigliati.

A ghjunghjite questu annu avarà da un rolu impurtante. In moda, ziprici metallichi kbar, decorazione cù strisce, linu, elementi di metalliche. Down jackets, trimmed in questu modu, ùn vedanu micca in tutti i ghjornu, ma di manera festiva è pocu cumuna. Braccialamenti sbagliati asimmetrici, chì sò oghji ancu acquistendu popolarità.